Sunday, November 9, 2014

صادق زیبا کلام ,  استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران ,یکی از ایدئولوکهای(فرموله کننده بینش سیاسی) نظام کثیف اسلامی ولایت وقیح بوده و میباشد.عملا متعلق به باند رفسنجانی (اکبر شاه) موزی صفت و و مزدور درجه یک رژیم کثیف اسلام ناب محمدی میباشد(تنها بازمانده از بنیانگذاران رژیم اسلام سیاسی) و برای حفظش سینه چاک میدهد.افرادی چون زیبا کلام و ....در داخل و نوچه های جاده صاف کن مزدور دیگر در کالیفرنیا و.....هستند که برای رژیم تره خورد میکنند و در نگهداریش ضمانت فکری- عقیدتی داده و میدهند. متن ذیل را از "سپیده دم " برگزیده  و ضمیمه میکنم.
مرگ بر تمامی مزدوران ریز و درشت رژیم ضد مردمی و جنایتکار جمهوری اسلامی
مرگ بر خامنه ای-روحانی-رفسنجانی-کروبی-موسوی و....سگ زرد برادر شغال
 
پیمان پایدار
چند سوال در مورد سخنان صادق زیبا کلام دردانشگاه سمنان و اذعان به اينكه اسيدپاشی كار باندهای امربه معروف و نهی از منكر اسید پاشی است!

سوال اول: جناب آقای زیبا کلام، به درستی‌ در مورد تشابه اسید پاشی و قتل‌های زنجیره‌‌ای صحبت کردید، اما قبل از شما ما در صفحه سپیده دم در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۳ به این موضوع به طور مفصل پرداختیم و http://goo.gl/v7jA9S

دها هزار نفر مطلب منتشر شده را دیدند. پس شما حرف جدیدی بیان نکردید.

لطفا به جای سخنان تکراری به مردم ایران بگوئید حسن روحانی به عنوان نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی به مدت ۱۶ سال چه نقشی‌ در قتل‌های زنجیره‌ ای نویسندگان و روشنفکران داشته است؟ مگر حسن روحانی کسی‌ نبود که در سال ۱۳۷۸ خواهان سرکوب دانشجویان شده بود؟ و گفته بود «...در دادگاه‌های صالحه ما محاکمه خواهند شد و به عنوان محارب و مفسد مورد مجازات قرار خواهند گرفت ... مردم این عناصر اوباش را "تکه تکه" و "قطعه قطعه" می کردند.»
چرا جنابعالی سرتان را مثل کبک زیر برف کردید و با حمایت از او در انتخابات سال ۱۳۹۲ نخواستید واقعیت ها را ببینید؟

سوال دوم: باندهای امربه معروف و نهی از منكر چه کسانی‌ هستند؟ آیا الله کرم رئیس کنونی شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله که در جشن عروسی‌ پسرش شرکت کردید، و یا کسانی‌ که با همراهی آنان به دیدار علی‌ خامنه‌ای شتافتید با باند‌های امر به معروف و نهی از منکر ارتباطی‌ ندارند؟ اگر ارتباطی‌ دارند، چگونه است که سطح تحمل آنها نسبت به جنابعالی اینقدر زیاد است؟

سوال سوم: آقای زیبا کلام گفته شد شما در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ به واسطه انتشار نامه سرگشاده‌ به حسین شریعتمداری، بازداشت و با قرار کفالت ۵۰۰ میلیون ریالی آزاد شدید و سپس نوشتید "برای خیلی‌ها من شده بودم معما! همواره این پرسش از من می‌شد که چرا با من کاری ندارند؟ امیدوارم امروز پاسخشان را گرفته باشند"
اما معما همچنان حل نشده، که چگونه ادعا میشود شما به خاطر یک نامه به حسین شریعتمداری بازداشت میشوید ، اما اکنون آزادانه سالها تلاش نظام جهت ارتباط دادن قتل‌های زنجیره‌‌ای به اسرائیل و استکبار جهانی‌ را زیر سوال میبرید و مانند محمد نوری زاد از مصونیت برخوردار هستید؟


سوال چهارم: آیا شما اطلاع ندارید که حسن روحانی چند هفته قبل از آغاز موج اسید پاشی عصر شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ در جمع «ایثارگران» مشهد گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید و مبارزه کرد و پیکرهای بی جان روی سنگ های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می کند و نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین خودنمایی کند.
********************
قابل ذكر است كه موضوع سخنراني صادق زیبا کلام چيز ديگری بوده و بعد از اينكه دانشجويان شعار داده و خواستار پاسخگويي در قبال موضوع اسيدپاشی ميشوند زيبا كلام موضع ميگيرد و ميگويد : الان ( مسئولان) دارند می گویند اسيدپاشی را خارجی ها کردند بیگانگان کردند. ... شما اگر یادتان بياد سر داستان قتل های زنجيره ای هم همین داستان تکرار شد. یعنی سر داستان قتل های زنجیره ای هم گفتند خارجي ها پشت اين هستند و بيگانگان اين قتل های زنجيره ای رو انجام داده اند الان هم همین را دارند می گویند که رد پای بیگانگان در مسئله اسید پاشی هست. نه اینطور نیست. ردپاي بيگانگان نيست. در جريان اسيدپاشي همچنان که در جریان قتل های زنجیره ای معلوم شد که یک عده ای احساس تکلیف شرعی می کردند، احساس وظیفه می کردند. چرا ما سرمان را مثل کبک زیر برف می کنیم و نمی خواهیم واقعیت ها را ببینیم؟ ....

No comments:

Post a Comment