Tuesday, July 31, 2018

با سلامی مجدد به دوستان و رفقای خواننده این صفحه !!

با سلامی مجدد به دوستان و رفقای خواننده این صفحه: بعد از،حدود، 4 ماه تاخیر .ناخواسته/سهوا در باز نشدن این بلاگ در خدمت شما عزیزان هستم

 از این تاخیر طولانی- که برای اولین بار در 8 سال گذشته رخ داده- بینهایت ناخشنود شدم. ولی چه کنم/ گویم که نداشتن سواد کافی تکنولوژیکی برای حل و فصل این مشکل، که هر چند ساده بود، مجبورم کرد فقط با بروز کردن 'نه سخد' خاص بسنده کنم. صد البته، بقول مثل معروف، معما چو حل گشت آسان شود!! امیدوارم که این مشکل دگر بار، هرگز، رخ ندهد. سلامتی، موفقیت و شادی تک تک .شما عزیزان را خواهانم
======================
بامید پیروزی های هر چه بیشتر زحمتکشان ایران و پرو ( که من پیوند خاصی با هر دوی این ملت ها داشته و دارم) و دگر نقاط جهان متعفن و گندیده سرمایه داری !!

ناگفته نماند که (1) در آستانه مجدد مبارزاتی  قهرمانانه برای سرنگونی رژیم ملاها در ایران هستیم : در پی اعتصابات بی سابقه نه(9) روزه کامیونداران در 135 شهر در نیمی از استانهای کشور، به کمبود آذوقه های اولیه و رشد بیسابقه قیمت ها منجر شدند؛ همچنین ، دیروز نهم مرداد ماه (30 ژولای) تظاهرات گسترده مردم در شهرهای کرج(منطقه گوهر دشت) ، رشت، دشت مغان(استان اردبیل)، اصفهان و شیراز مشاهده شده است. شعارهای زیر نیز در شهرهای مختلف بگوش رسیده:(الف) گوهر دشت-کرج: "سوریه رو رها کن- فکری به حال کن"، "مرگ بر خامنه ای"،" مرگ بر روحانی"، "توپ تانگ فشفشه - آخوند باید گم بشه"،"وای به روزی که مسلح شویم"،"بیکاری تورم- بلای جان مردم"،" تا دیکتاتور رو کاره- قیام ادامه داره"، "ملت گدائی میکنه- آقا خدائی میکنه"،"دشمن ما همین جاست - دروغ میگن آمریکاست":  البته قسمت دوم این شعار کاملا انحرافیست : چرا که امپریالیسم  آمریکا، بعنوان رهبریت هژمونیک سرمایه داری جهانی، پرچمدار اعمال سیاستهای 'نهاد بین المللی مالی'  و 'بانک جهانی' ست: بخوان تحمیل کننده فقر و فلاکت  در کشورهای جنوب/ تحت استعمار نوین بوده و دشمن تمامی بشریت میباشد!!(ب) درشیراز:"ایرانی بسه  دیگه - غیرته تو نشون بده"،"بازاری با غیرت- پشت و پناه ملت"(ج) در اصفهان:"مرگ بر دیکتاتور"، "مرگ بر گرانی"،"مرگ بر بیکاری"،"اصلاح طلب اصول گرا- دیگه تمومه ماجرا"،(ج) در تهران و رشت: در تجمع  مال باختگان موسسه مالی کاسپین شعارهای علیه دزدی گردانندگان سر داده  شده و در شهر دشت مغان- اردبیل نیز در درون شعبه موسسه مذکور آشوبی بپا شده ....تمامی اینها شورشهای 100 شهر در دی ماه و بهمن سال پیش را تداعی کرده و میکند.
 پیش بسوی سرنگونی تمامیت رژیم ما فوق ارتجاعی/قرون وسطائی اسلامی/ ملاها
===========================
  (2) توده های جان بر لب پروئی پس از حاکمیت 28 سال رژیم نئولیبرال، سرتا پا فاسد، دزد و جنایت پیشه ، بپا خواسته اند تا با  بیرون کردن اعضای دو حزب فوق مرتجع 'فوجی موریستی'  و 'اپ را'ئی(*)  از مجلس ، که جلوی هرگونه رفرم سیستم انتصاباتی بورژوائی  را گرفته و میگیرند( برای جلوگیری کردن از ورود افراد "نالایق" به مجلس: در پرو در سه دهه گذشته دهها  نفر از اعضای مجلس  بدون داشتن ابتدائی ترین مدارک دانشگاهی و با پیشینه مشکوک به  پارلمان وارد شده و مایه ننگ شهروندان گردیده اند).... و این، خود، به معنای تحقق بخشیدن به اولین "حقوق مدنی" شان میباشد : حق موآخذه /استیضاح به اصطلاح "نمایندگان" ش ...که میتواند شروعی گردد برای زیر و رو کردن سیاست بورژوازی حاکم در کشور.ناگفته نماند : انقلابیون پروئی، بطور کل و آنارشیست ها بطور خاص، طبعا در اینگونه فعالیتها دخول نکرده و نمیکنند....و همانا،سعی شان  نابودی بخشیدن "مشروعیت" این توهم است که انتخابات و دولت مشکل گشای درد اکثریت قریب باتفاق شهروندان !! ولی ،از آنجائی که، وزنه بزرگی در معادلات ،سیاسی- اجتماعی در سطح وسیع کشوری نیستند، طبعا صدایشان ضعیف بوده و در های وهوی سیاست به نرخ روز گم میشود....باشد که ، با قدمهائی هر چند کوچک- اما پیوسته و محکم، در جهت رهائی از یوغ سرمایه و دولت کوشا باشیم.
مرگ بر حاکمیت نئولیبرالهای ورشکسته حزب حاکم و تمامی دگر احزاب موجود
(*)Fujimorist / Apra

پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment