Wednesday, August 3, 2011

گرانوم (*):نقد اسلام

مقدمه

امروز از رفیق عزیزم-الهه عشق- از ایران, آدرس صفحه مجازی " گرانوم " را دریافت کردم. این صفحه(سایت) نقطه آغاز خوبی ست برای نقد اساسی و اصولی(بخوان ریشه ای یا همان رادیکال) دین کثیف اسلام.دینی که با ادغامش با حکومت علاوه بر جنایات و قتل عام آزادی خواهان, زندان و شکنجه مخالفانش-از هر دسته و گروه ,و هم چنین آزار و اذیت  بهائیان و.... زندگی ساده و آزادی های بنیادی تمامی جوامع قرن 21م را  نیز تاب ندارد.خلاصه کنم: 32 سال سیاهی و تباهی , گسترش فقر ,فحشا و مواد مخدر و جرائم / جنایات "عادی", جامعه را به پرتگاه  نابودی کشانده است.

برای من آنارشیست  که  نه تنها (1) علیه هر گونه دولت ,یعنی زور و ستم  سیستماتیک , قد علم کرده و (2)خواهان نابودی سیستم ضد بشری  و خانمانسوز سرما یه داری نیز هستم , مقوله فرهنگ انسانی و آزادی خواهانه شق سوم تئوری
انقلابی را تشکیل میدهد.فرهنگی که در آن  نه تنها از زن ستیزی خبری نیست , بلکه مبرا میباشد از هر گونه ستم نژادی و قومی . بدیگرسخن : شونیسم پارسیان به موزه مردم شناسی سپرده شده و از جوکهای مبتذل علیه  ترک و لر و رشتی اثری بر جا نخواهد ماند. و دست آخربا احترام گذاردن به آزادیهای سکسی , با هر گونه  ضدیت با "هم سکس گرایان " و " دو جنس گرایان و ...بپا خواهیم خواست.باری تمامی ادیان بدون استثنی به جنگ  این آزادی های فردی  رفته و به ا نواع مختلف سعی در غالب گردانیدن جو رعب و وحشت در سطح جامعه  خواهند کرد.این بخشی از بینش سلطه گرایانه این وحشیان قرون وسطی میباشد و بس.

با تشکر مجدد از رفیق عزیز برای آشنا گرداندن من به این صفحه. نا گفته نماند در روزهای آینده از این صفحه بخشهائی را نیز در اینجا به خوانندگان تقدیم خواهم کرد: پیمان پایدار

*******************************
(*)www://geranom.wordpress.com

No comments:

Post a Comment