Thursday, February 27, 2014

نه سخد سه ساله شد

نه سخد سه ساله شد

با درود و سلام به تک تک خوانندگان عزیز و گرامی این نشریه مجازی

سومین سالگرد "نه سخد" را در شرایطی پشت سر میگذاریم که از یکطرف رژیم منحوس اسلامی و رهبر وقیحش, خامنه ای جلاد, برای بقای حاکمیت کثیفشان برای بار دوم جام زهر را نوشیدند(بار اول خمینی پدوفول و جانی در قبول قطعنامه سازمان ملل و پایان جنگ تحمیلی امپریالیستی 8 ساله با عراق به این حکم تاریخ لبیک گفت!!) . بزبانی دیگر, پس از حیف و میل کردن چندین وچند میلیارد دلار از منابع مالی و طبیعی , نابود کردن آینده یک نسل از جوانان و به هرز دادن انرژی معنوی اکثریت مطلق جامعه, در پی 4 سال فشار تحریمات سفت و سخت بین المللی کمر رژیم فوق ارتجاعی باند ملایان - پاسداران شکسته شد و عملا به درخواستهای یانکی امپریالیسم سر تعظیم فرود آوردند. بیک کلام , در مرحله اول از مذاکرات- در طول شش ماه, تولید اورانیوم غنی شده را کاملا متوقف گرداندند .از قرار معلوم, در مرحله دوم از مذاکرات , توقف کامل و منحل گرداندن کلیت برنامه های اتمی رژیم ,که خواست قلبی و برنامه نهائی امپریالیسم آمریکا و حامی منطقه اش, صهیونیستهای اسرائیلی- هست, در دستور کار میباشد. البته در مقابل "خود شیرینی" دولت "تدبیر و امید"(بخوان حکومت دروغ و اعدام و به سر کار گذاشتن مجدد مردم و چند صباحی دیگربتعویق انداختن سرنگونی شان) روحانی ساوامائی, ملایان توانستند در این مقطع فقط  40 میلیارد دلار از ارزهای بلوکه شده اشان را آزاد گردانند تا بلکه به خرید کالاهای مورد نیاز کشور ,و جلوگیری از  شورشهای احتمالی آتی , دست بزنند. ناگفته نماند ,اینکه در مرحله دوم مذاکرات امپریالیسم آمریکا بتواند به توقف کامل پروژه اتمی ملایان- پاسداران جامه عمل بپوشاند را میبایست صبر کرد و دید !!

 از طرف دیگر با گسترش بیکاری مزمن و گرانی های سرسام آور ارقام اولیه (غذائی)  بحرانی عمیق و کشنده بر تمامی اقشار جامعه ایران, بخصوص اکثریت کارگران (اعم از نیمه وقت, فصلی و بیکار), کارمندان , بازنشستگان , خانواده های تک همسری (زنان طلاق گرفته و بیوه و/ یا با شوهران معتاد...) و حتی خانواده های "شهدا" - که روز بروز از ایاب و ذهابشان کاسته میشود- توسط رژیم تحمیل گردیده است .از ترور , شکنجه و زندان مخالفین از یکطرف و اعدامهای بی رویه و تهوع انگیز خیابانی رژیم خون آشام هر چه بگوئیم کم گفته ایم. طبعا, ناگفته پیداست, که جامعه جهانی و نهادهای "حقوق بشر"ی نیز در این شرایط اسفناک نه تنها بدفاع از مردم ستم دیده و به گروگان گرفته شده توسط اسلام ناب محمدی نیامده که بیشتر هم و غمشان بهبود روابط اقتصادی و سود آوری کمپانیهای بحران زده سرمایه داری جهانی میباشد و بس .  زهی بیشرمی : ننگشان باد .

حال آنکه, متاسفانه, آلترناتیو مترقیانه نیز از طرف هیچ نیروی اجتماعی نه در درون و نه در برون مرز دیده نمیشود. اکثریت قریب باتفاق چپ سنتی خود در لجنزار تفرقه انگیز ایدئولوژیک - تشکیلاتی و رفرمیستی غرق میباشد و اگر بیکاران ,کارگران, زنان و جوانان را تا کنون از خود منزجر نکرده باشند جای "شکرش" برایشان باقیست!! لیبرالها و جمهوری خواهان نیز با وابستگی شدید تاریخی شان به جناحهای رنگارنگ مرتجع امپریالیسم غربی (سگ زرد برادر شغال) نمیتوانند مدل قابل قبولی برای جامعه بحران زده, جوان و پویای ایران باشند. بقایای سازمان ضد انقلابی مجاهدین و باند ورشکسته 'نیم پهلوی' سوپر مرتجع نیز هم همین بهتر که در انزوای تاریخی خویش درجا زده و بزنند . 

دست آخر, از آنارشیسم و آنارشیستها , بعنوان تنها نیروئی که صادقانه با تکامل معنوی تک تک افراد جامعه میتواند رشد سالم و مستمر انقلابی داشته باشد, هنوز نمیتوان بعنوان نیروی قابل مشهود در سطح جامعه سخن راند. بخصوص که مدت کوتاهی ست که انگشت شمار افراد فرصت طلب (در کلن- آلمان ) با دروغ به تکثیر قارچ مانند در فضای مجازی دست زده و سعی نموده اند اینطور وانمود کنند که "آلترناتیو آنارشیستی",تحت عنوانین متعدد و دهان پر کن , بیش از آنی که در حقیقت موجودیت داشته باشد, به شکل ملموسی مطرح میباشد!! این کمال بی صداقتی و عملی بغایت انحرافی و قابل انتقاد شدید میباشد. من در اینجا, در کنار رفیق روزا روشن که خود بگونه شفاف و انقلابی موضعش را اعلام داشته, خط کشی کامل خویش را با این  "دوستان" اعلام میدارم . آنارشیسم و حرکت آنارشیستی تنها و تنها با عشق, همبستگی و کمک متقابل در پراکسس انقلابی روزمره مفهوم داشته و دارد. هر کس بخواهد چیزی غیر از این را, تازه آنهم در فضای مجازی و نه درعمل روزمره انقلابی, در داخل و خارج از ایران و یا هر جا در این جهان وانفسا برای دید عموم ارائه دهد از نظر نویسنده این سطور عملی زشت و مورد تقبیح میباشد . ناگفته پیداست که در میان ما آنارشیستها نه میتوان و نه شایسته میباشد از "ستاد", "مغز متفکر","اتاق فکر"...و احیانا هرگونه دستک و دمبک تشکیلاتی که به بوروکراتیسم و هرم گرائی (هیرارشی) بیانجامد سخن راند. تاریخ دست رد به اینگونه اعمال اپورتونیسم گرایانه و مشمئز کننده خواهد زد . این خط و این نشان .

 بالطبع تمامی شرایط  فوق الذکر و, بعضا , بانظمام گسترش مواد مخدر در میان جوانان -توام با یاس و نامیدی , کارگران متفرق شده و دستگیر گردیده و.... باعث گردیده که رژیم اسلامی (شیعه اثنی عشری فاشیستی) ملایان با وقاحت هر چه تمامتر و با کمک مستقیم و غیر مستقیم رژیمهای عراق(در ترور "مجاهدین" خلع سلاح شده در کمپ "لیبرتی"),افغانستان (بازگرداندن "پناهندگان" بی پناه افغانی به کشورشان) ,سوریه(همراهی کردن اسد در سرکوب مخالفانش با شرکت مستقیم پاسداران در جنگ امپریالیستی تحمیل شده) و دیگر رژیمهای فاسد و مرتجعی چون ترکیه, پاکستان, و اکثریت شیخ نشینان خلیج به تثبیت هر چه بیشتر خویش اقدام نمآید. صد البته ,در دراز مدت, این خیال خامی بیش نمی باشد. چرا که عصر تاریخی رژیمهای عهد بوقی ملایان قم /مشهد, نجف/کربلا, مکه /مدینه..ای بسر آمده و زودتر از آنی که فکر کنند به زباله دانی تاریخ فرستاده خواهند شد. بامید آنروز. پیش بسوی سازماندهی افقی برای رهائی جامعه از قید سرمایه, دین و دولت !!  


*********************

باری, در اینجا, با کمال مسرت باید بعرض خوانندگان برسانم که تعداد بازدید کنندگان این صفحه تا به امروز به  بیش از 72,699 رسیده!! بزبانی دیگر اگر در سال اول تنها 14,328 بار صفحه بازدید کننده داشته و در دومین سال به بیش از30,110 بار رسیده بود ( مجموعا   44,438 بار در دو سال) در سال سوم تعداد 28,261 بار به بازدید کنندگان دو سال گذشته اضافه گردیده است. در ضمن4 کشور جدید نیز به تعداد72 کشور قبلی بازدید کننده افزوده شده است.اسامی  این کشورها, که همگی شان در قاره آسیا هستند , بشرح زیر میباشند: کامبوج و لائوس در آسیای جنوب شرقی , و  مالزی و تاجیکستان در آسیای مرکزی .
با تشکر بیکران از حضور شما در اینجا و بامید روزهائی هر چه پر بارتر و شادتر برای تمامی شما خوانندگان عزیز .  

************************.


سرنگون باد تمامیت حاکمیت اسلامی ولایت وقیح
زنده باد آزادی-زنده باد آنارشی
پیمان پایدار

1 comment: