Saturday, June 3, 2017

کلیپ ویدئویی خاطرات زندان از مسعود : زندانی دهه ی60

کلیپ ویدئویی خاطرات زندان از مسعود : زندانی دهه ی 60



بازتکثیر از صفحه رفیق روزای عزیزمان



رزا: افشاگری مسعود در بخشی از خاطراتش درباره ی  سیاست خط امامی یداله خسرو شاهی (فداییان اکثریت) در زندان خمینی جالب بود، بخصوص اینکه اشرف دهقان هم در مرگ این خط امامی"قهرمان"، چه اشکها که نریخت! چریکها ی فدایی(اشرفی) حتی با اعلامیه ای رسمی، در مرگ "نابهنگام این کارگر اسطوره ای" به عزراعیل اعتراض کردند! در راهپیمایی گورستانییداله خسرو شاهی همه ی خانواده ی فدایی (اشرفی- اکثریت-اقلیت-هسته-16 آذری...) جمعی شرکت کردند. خسروشاهی را پس از مرگ ، در خارج از کشور بعنوان قهرمان چپ و کارگر مبارز، دفن کردند. قهرمان ی که نبود... در واقع، تواب رنگ شده ای بود توسط چپ ایرانی...

با تشکر از مسعود برای خاطراتش که بعنوان بخشی از خاطرات شفاهی مبارزان ایران محسوب و حفظ می شود. در زمانی که اکثریت/توده ای تاریخ را جعل کرده اند و چپ رادیکال نیز بدلیل فقدان مقاومت و مبارزه، دهانش را بسته، اینگونه افشاگری ها در زمانه ی شوم اعتلاف های تاکتیکی چپ قلابی خارج نشین، براستی نعمت است!

با تشکر از کمک وحید برای فایل نوشتاری خاطرات و بالا بردن کیفیت فایل تصویری(بزودی)
فایل صوتی با کیفیت بالا- 15 مگابایت - برای دانلود اینجا

برای خواندن متن نوشتاری روی اینجا کلیک کنیم.
:)   تنظیمات HTTPS تغییر کردند. همه بازدیدکنندگان اکنون می‌توانند با بازدید از https://archiverosa.blogspot.com، وبلاگتان را از طریق اتصال رمزگذاری‌شده ببینند. پیوندها و نشانک‌های موجود منتهی به وبلاگتان همچنان کار می‌کنند.
برای خواندن متن نوشتاری روی اینجا کلیک کنیم.

No comments:

Post a Comment