Wednesday, April 15, 2020

تفاوت_بین# 
#The_difference_between
جولیان آسانزبامارک_زوکربرگ#
 #JulianAssange_and_MarkZuckerberg
========================================================
،من اطلاعات محرمانه در مورد شرکت های بزرگ را به صورت رایگان به شما می دهم"
"...و من یک تروریست هستم 
جولیان آسانژ
"...من اطلاعات محرمانه شما را به شرکتهای بزرگ میفروشم ، و من مرد سال هستم"
مارک زوکربرگ
======================================================
اولی انسانی شریف انقلابی تحت شکنجه های قرون وسطی در زندان امپریالیسم انگلستان 
و دومی صهیونیست پول پرست حامی فاشیسم اسرائیل
 تهیه،عنوان، ترجمه و متن اضافه از: پیمان پایدار
Image may contain: 2 people, text that says 'Yo te entrego información confidencial de las grandes empresas gratuitamente, y soy un terrorista... Julian Assange Wikileaks Yo entrego tu información confidencial a las grandes empresas cobrando, y soy el hombre del año... Mark Zuckerberg Facebook 10012'

No comments:

Post a Comment