Saturday, October 31, 2015

 زنده باد مبارزه شیر زنان ایران علیه رژیم فاشیستی جمهوری بیکاری, شکنجه, جوخه های اعدام, مواد مخدر/ اعتیاد و فاحشگی ( بخوان صیغه به شیوه اسلام ناب محمدی) بخصوص در جوار "حرم رضا" در شهر" مقدس" مشهد !!

مادر شیردل فرح بخشی : "اوین را ویران میکنم ، امین را آزاد میکنم"
 مادرقهرمان و آزاده و شیردل فرح بخشی مادر زندانی سیاسی امین انواری در تجمع پریروز مقابل ساختمان لاستیک دنا همچون شیر می خروشید و چنین گفت : "فرزند 17 ساله ام را گرفته و تهدید کرده اند که اگر مادرت ساکت نشود بلا سرتون میاریم .سپاه بچه ام را تهدید کردند و اجازه ندادند به مدرسه برود و تهدیدش کردند مادرت را ساکت کن واگر ساکت نباشی بلا سرتون میاریم و همه تون را می کشیم .
ای مردم ما امنیت جانی نداریم ولی من همچون کوه ایستاده ام .
 
من با همه جا مصاحبه خواهم کرد و در همه تجمعات شرکت خواهم کردو تا حق بچه ام را نگیرم ساکت نخواهم شد . آنها میخواهند ازبچه ام به زور اعتراف دروغین بگیرند .میخواهند ما را خاموش کنند من خاموش نمی شوم......"
********************

سیر روند قهقرائی "مقبولیت" رژیم ,حتی برای مذهبی ها و مسلمانان"صادق" قشرهای تحتانی و متوسط پائین جامعه , نیز آنقدر زیاد شده که پس از "خیانت" آشکار موسوی و کروبی (آخرین برگ "اصلاح طلبان") به بورژوائی ترین خواست مردم که همانا "انتخاب" (بخوان توهم داشتن انتخاب و آزادی برای به مسند نشاندن شخصی که خیال میکنند آمالهایشان را تحقق میبخشد-حالا آن آرزوها چه باشند بماند , چرا که بستگی دارد به موقعیت اجتماعی و خواست طبقاتی شان ) "رهبران" و حبس خانگی شان و رسما "فتنه" خواندن خیزش میلیونی / تاریخی مردمی سال 1388, جز اولتیماتوم دادن علنی رژیم منفور ملاها به خانواده های مبارزین در بند و زجر کش کردن زندانیان مقاوم و انقلابی راهی برایشان باقی نمانده

بهمین سبب , تمامی آزادیخواهان ایران و جهان میبایست در مقابل صدای پرخروش  مادران داغدار ومبارزات  زنان و مردان غیوری که در زندانهای قرون وسطائی رژیم سفاک اسلامی با به خطر انداختن جانشان و بخاطر ایمان به راهی که قدم گذارده اند ,نه تنها سر تعظیم فرو آورده بلکه برای آزادی تمامی انقلابیون در بند یک دم سکوت را جایز نشمرده و در کنارشان محکم و استوار بمانیم .

سخن کوتاه : فراموش نکرده و نمیکنیم که پس از بسوی کار آوردن رژیم منفور اسلامی و شکست قیام بهمن 1357 , زنان سلحشور ایران در صف مقدم مبارزات در تمامی عرصه ها بوده و میباشند. و دیگر مسجل میباشد که در انقلاب بعدی نه فقط زنان کارگر و بیکار که تمامی زنان از نوجوان و جوان , محصل و دانشجو, خانه دار و کارمند,  و از هنرمند و محقق و دانشمند سهم بسزائی در رهائی و آزادی خواهند داشت . بدیگر زبان, انقلاب بعدی در ایران وجهه فمینیستی اش روز بروز آشکارتر میشود و ایران و جهان شاهد فرهیخته ترین انقلاب در تمامی تاریخ بشری خواهد بود . این حماسه تاریخی, همچون طلوع خورشید, و بمانند روز روشن است.
جاودان باد یاد و خاطره تمامی بخاک افتادگان راه آزادی
پیش بسوی سرنگونی تمامیت رژیم اسلامی
زنده بادآزادی- زنده باد آنارشی
نه سرمایه- نه خدا- نه دولت
پیمان پایدار         

No comments:

Post a Comment