Saturday, March 23, 2019

ترامپ_بار_دیگر_مهر_تائیدی_بر_نظم_جهانی_صهیونیستی_زد#

 ترامپ_بار_دیگر_مهر_تائیدی_بر_نظم_جهانی_صهیونیستی_زد#

این یک حقیقت تاریخی است که از زمان ربودن سرزمین فلسطین و تاسیس کشور منحوس اسرائیل  در سال 1947، 'نکبت' به قول فلسطینیان، تا به امروز، تمامی حاکمیت هژمونیک امپریالیسم آمریکا دست به سینه و با حمایت صد در صدیشان از نظم صهیونیستی جاده صاف کن تمامی جنایات ضد بشری این کشور فاشیستی علیه فلسطینیان بوده اند. و اینکه هیچ رئیس جمهور آمریکا بدون کمک و پشتیبانی "آی پک"(لابی مالی پرقدرت صهیونیستها*) نه توانسته و نه میتواند(1) به کاخ سفید(بخوان سیاه) راه یابد و(2) انتخاب و تمدید نمایندگی اعضای سنا و مجلس در آمریکا بدون حمایت صهیونیستها غیر ممکن است نیز هیچ شکی نمی باشد. 

حال آنکه ، از زمان اشغال کاخ سفید تا به امروز،ترامپ ، بر خلاف تمامی قوانین بین الملل و مخالفت جهانیان، نه تنها
 سفارت آمریکا را  در تاریخ 14 ماه می 2018 از تل آویو به اورشلیم انتقال داد ، بلکه دیروز،22م ماه مارس/چ 2019 مطابق با دوم فروردین 1398 با برسمیت شناختن اشغال بلندیهای جولان توسط اسرائیل، که  در جنگ شش روزه 1967 از سوریه غصب کرده بود ، این منطقه از خاک سوریه را عملا به اسرائیل واگذار کرد. و این خود عمل بیشرمانه  دیگریست از حاکمیت صهیونیستی بر منطقه خاور میانه .

 باشد،تا جهانیان و کشورهای به اصطلاح عضو سازمان ملل برای یکبار هم که شده به جنبش'بی دی اس'بپیوندند و این حاکمیت فاشیستی صهیونیستی را بزانو آورده تا بلکه (1) حق مسلم فلسطینیان به سرزمین تاریخیشان به رسمیت شناخته شود و(2)جلوی زیاده خواهی های این رژیم ضد بشری را به سرزمینهای همسایه ، منجمله سوریه و لبنان،گرفته و مناطق غصب شده به کشورهای مذکور برگردانده شوند.

ناگفته پیداست: از آنجائی که این کشور ضد بشری تنها بقایای استعمار کهن میباشد،طبعا تا حل نهائی این معضل تاریخی 
 نمی توان موضع آنارشیستی ما،مبنی بر نفی هر گونه مرز و جهان وطنیسم،را تحقق بخشید.موضع نویسنده این سطور، همانطور که بارها و بارها به نگارش آورده ام، همانا تشکیل  کشوریست بنام کنفدراسیون فلسطینی یهودی -با توجه به حق برگشت فلسطینیان رانده شده از کشورشان. طبعا در روند بعدی آنارشیستهای فلسطینی یهودی به سمت محو این کنفدراسیون  حرکت خواهند کرد.
نابود_باد_کشور_فاشیست_مسلک_اسرائیل#
زنده_باد_پیوند_مبارزین_فلسطینی_یهودی_برای_همزیستی_مسالمت_آمیز_در_سرزمین_تاریخی_فلسطین#
زنده باد آنارشی- زنده باد آزادی
زنده باد آنارکوفمینیستهای فلسطینی یهودی
پیمان پایدار

(*)AIPAC:The American Israel Public Affairs Committeeکمیته روابط عمومی اسرائیل-آمریکا

No comments:

Post a Comment