Tuesday, March 5, 2019

#The_Syrian_Holocaust.هولوکاست_سوریه#

#The_Syrian_Holocaust.هولوکاست_سوریه#
#save_syria
پیشگفتار
از جنایات امپریالیستهای غربی هر چی بگویم کم گفته ایم.همه میدانند که آمریکا، رهبر هژمونیک جهان سرمایه داری، در ویتنام، کامبوج، لائوس، کنگو،عراق، افغانستان، سوریه، یمن، لیبی و...چه جنایات هولناکی انجام داده اند. این جنایات به این زودی ها نیز تمام شدنی نیستند.زیرا سرمایه داری امپریالیستی برای ماندن در بازی رقابتی باید ،چه مستقیم و چه غیر مستقیم،اشغال کند،نابود کند، بکشد تا بتواند در این شلوغی وسر درگمی مواد معدنی و گاز و نفت را برباید.
همانطور که الان در افغانستان و عراق و لیبی و سوریه میکند: در این آخری از طریق اشغال جولان توسط اسرائیل به این مهم دست یافته است. 
بعد، مثلا، برای بازسازی بیاید و استثمار مضاعف کند !!
 باری،چین و روسیه(*) تازه به دوران رسیده سرمایه داری خصوصی(اولی از 1972 و دومی از 1989) نیز پا به این عرصه گذاشته اند.
قبلا دولتی بودند که بعضی ها آنرا به غلط " سوسیالیسم دولتی" مینامیدند(*)
 در سوریه(+)،بالخص، دیدیم که روسیه پوتین و ایران ملاها چگونه به کمک جلادی چون بشار اسد رفتندو قوز بالا قوزی شد این جنایات برای زحمتکشان و مردم ستمدیده ای که از خوان بمبهای شیمیایی و غیره نصیبشان درد و رنجی ست که در عکس میبینیم !!
به امید روزی که بشریت بتواند این نظام سلطه گر و جنایت پیشه را سرنگون و دنیایی بدون سرمایه و .جنگ و بانک و پول و فلاکت و از خود بیگانگی بسازد
پیمان پایدار
(+) اینکه چگونه اسد در سفر اخیرش به ایران برای تشکر و دریافت قول پولهای مفت دیگری ،اول پنهانی، به "بیت رهبری" رفت- بدون دعوت کردن ظریف به "مهمانی" و دلخوری اولیه او، و استعفای بی فایده و برگشتش، و بعد علنی کردند خبر تهوع آورش را،خود داستانی جداگانه و در این جا نمیگنجد


.

No comments:

Post a Comment