Sunday, March 24, 2019

شش_تصنیف_قدیمی#

https://www.youtube.com/watch?v=FH_MzIBIfp4
24:13


اثری از: خسرو انصاری
سه تار : امير حسين پورجوادی
کمانچه : سعيد کامجو
آلبوم شش تصنیف قدیمی
تمبک : مهرداد اعرابی فرد
--------------------------------------------------
چون به زلف خویش شانه می زنی
----------------------------------------
 خاطرم پراکنده می کنی
من به حال دل گریه می کنم دل به کار من خنده می کند تو نازنین یار منی تو عشق سرشار منی
زین هر دو شده زندگی ام عاطل و باطل
من که می سوزم خدا من که می میرم چرا دور از منی روزم به تب گذرد و شب به فراقت تو نازنین یار منی تو عشق سرشار منی
که از پای خمت یک سر به حوض کوثر اندازیم
من که می سوزم خدا من که می میرم چرا دور از منی 
***************** 
بهشت عدن اگر خواهی بیا با ما به میخانه 
*****************
بار غم مجنون و خم طره ی لیلی
المنه لله که در میکده باز است زان رو که مرا بر در او روی نیاز است حقیقت نه مجاز است در میکده باز است همه ش عشوه و ناز است
همه ش عشوه و ناز است
رخساره ی محمود و کف پای ایاز است
حقیقت نه مجاز است در میکده باز است

No comments:

Post a Comment