Tuesday, March 12, 2013

گزارش تجاوز!

به عاریه گرفته شده از صفحه مجازی رفیق عزیز و مبارز
 آنارکوفمینیستمان روزا روشن
رزا: همیشه روزهای زنان خطر تجاوز بیشتره! همانطور که بیشترین سرکوب کارگران، اول ماه مه است.
چرا؟ خوب چون در این روزها، روز علیه خشونت، روز جهانی زن، و یا وی- دی و.... این روزها همان روزهای بازنگری زنان و همچنین روحیه بالای جنبش و فعالینش است.
این روزهای تجاوز، حال من دقیقا مثل زرین (زنان بدون مردان/ شهرنوش پارسی پور) میشه. هر چه اثرات تجاوز را پاک میکنم، اما بوی گند اسپرمشان کماکان چند هفته ای دماغم را آزار میده.
آیا متجاوزین میدانند که در این روز ماسکهای انقلابی شان میافته و همه بی چهره، و یک چهره دارند؟
وقتی صداهای انتقاد بالا میگیره، در صورتشان بجای اعضا، تنها یک کیر دیده میشه.
کیرشان میگه: بلاگ رفیق زن تو بهتره! استدلال داره! من بلاگتو متاسفانه به چند جوان ایرانی معرفی کردم! اما پشیمانم.
آهان! کیر ها همیشه نمره دادند. در سراسر زندگی. از معلمش بگیر تا خانواده...
رقابت. این اسم رمز است. اون از تو خوشگل تره! تو هم بد نیستی. اگر عینکت را برداری!
کیرها ادعا دارند! "بد" تو را نمیخواهند! از خوانندگان روزانه هجویاتت هستند! تازه تبلیغت را هم میکنند! اگر زبان زنانه ات را بیابی. اگر زنانه نویسی کنی. اگر کلمات مصادره شده مردان، زبان مصادره شده مردان را استفاده نکنی. اگر جای کس بنویسی واژن.
چرا؟ خوب چون این کلمات کپی رایت داره. ارزش گذاری منفی داره. مصادره کردیم!
میگم گروه "کسهای شورشی" پوسی رایت! ما این ارزشگذاری را رد میکنیم....

تجاوز گروهی
بیا بشین ببین خواهران افغانت، چگونه در آتش لمس آلت جنسی مردشان میسوزند!
لینک کتاب سنگ صبور. برو بخوان و بفهم!
این فیلم در حمایت از تو "زن" ساخته شد. کف بزن، پا بکوب!
میگم: چرا باید فانتاسم جنسی نویسنده مرد را، فانتاسم زنانه بدانم!
میگه: آهنگ "پریود" شاهین نجفی،عصیان جوانان است!
میگم: گور پدر جوانی، که عصیانش را با نفی من اعلام کرد!
میگم: رفقا جمعش کنید! کیرهایتان را در جهت سیستم بلند کنید!
اولین جلق زدنهایتان را به یاد بیاورید. تصویر بدن من نبود!
فانتاسم جنسی شما همان سیستم است، که بدن من را کالا کرد!
کودک به خود عشق میورزد و ارگاسمش مصرف دیگری نیست!

مقاله جدید:
برای خواندن آندریا دورکین یا روی تیتر مقالات کلیک کنید و یا اینجا

نویسنده: آندریا دورکین
برگردان: مهسا روژان و دیبا دلارا
مقاله های دیگر از آندریا. برای خواندن بروی تیتر آن کلیک کنید.
 
قـدرت
آندره آ دورکین / ترجمه سپیده همراز
پورنوگرافی- آندره آ دورکین- زیبائی
 
فقط گفته باشم در اینجا:من عمیقا معتقدم حتی اکثریت "رفقای چپ"  ایرانی وقتی به مقوله و مسائل زنان میرسند پاهاشون سست شده , به لرزش افتاده و ناخودآگاه موضعی شونیستی و ضد زن میگیرند.در همین بحث بالای رفیق روزا نیز من صد در صد با او همسوئی کامل داشته و دارم. و صحبتهای رفقای دیگر را بمانند خود رفیق بیرحمانه به باد انتقاد میگیرم.
زنده و پاینده باد آنارکوفمینیسم عصیانگر
ننگ و نفرت نثار شونیسم  پوشیده شده در زرورقهای رنگین
مرگ بر مردسالاری- زنده باد آنارشی
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment