Wednesday, April 3, 2013

 

شرکت ده هزار نفر در فوروم( نشست) جهانی تونس با شعار

" کار، آزادی، قوانین شریعت"!!!

***************
با عاریه گرفتن از صفحه مجازی رفیق عزیز آنارکوفمینیستمان روزا روشن
 
archiverosa.blogspot.com
پیمان پایدار
 
چهارشنبه ۳ آوریل ۲۰۱۳
رزا: به گزارش روزنامه تاتس آلمان حدود ده هزار نفر از شرکت کنندگان فوروم امسال در تونس (بالاترین شرکت کننده از نظر گروه اتک 50 هزار نفر)، بجای شعار " کار، آزادی، عدالت اجتماعی" شعار قوانین شریعت را در مقابل عدالت اجتماعی مطرح کردند. اغلب این گروههای اسلامی، عدالت اجتماعی را در اجرای قوانین شریعت اسلام میبینند.
شرکت این گروههای فاشیست مذهبی در فروم جهانی علیه روند گلوبالیزاسیون بسیار سازمان مند بوده و از طرف جمع حاضر (میهمانان بین المللی) تحمل شد. به گردن آنها کارت مجوز شرکت کنندگان رسمی نیز آویخته بود!
رزا: آیا حاضرین از قوانین شریعت بی اطلاع هستند؟!
اول ماه مه، روز جهانی کارگر در آلمان نیز بسیاری از فاشیستها علیه "امپریالیسم" با آلترناتیو ناسیونال سوسیالیسم به خیابان میریزند. آنتی فاشیستها هرگز آنها را با توجه به تجربه ناسیونال سوسیالیسم نازی ها به رهبری هیتلر در صفوف خود نپذیرفته و با شعار فاشیسم جنایت است، آنها را به لانه هایشان که همان فاضلابهای خیابانی است برمیگردانند.
جنبش علیه سیاستهای نئولیبرال، جهانی سازی از بالا و آنتی امپریالیسم اما هیچ موضع روشنی در برابر فاشیسم طرفدار قوانین شریعت ندارد. چرا که اغلب جنایات حکومتهای مذهبی، خارج از مرزهای اروپا انجام گرفته. و همچنین به دلیل اینکه فاشیستها و دست راستی های اروپا با دامن زدن به اسلام فوبیا (ترس از اسلام) و تحت لوای "خطر اسلام" سیاستهای خارجی ستیزی را همواره تبلیغ کردند.
وقتش است که جنبش انقلابی علیه خصوصی سازی و علیه سرمایه داری مواضع شفافی علیه هواداران و طرفداران اجرای قوانین شریعت داشته و افراد و گروههای آن را از صفوف خود، بمانند فاشیستها (ناسیونال- سوسیالیستها) طرد کند. البته بدون دامن زدن به اسلام فوبیا و بدون خارجی ستیزی. چرا که هر مسلمانی خواهان اجرای قوانین شریعت اسلامی نیست.
اما ما نباید شرکت سازماندهی شده گروههای بنیادگرای اسلامی را که در کشورهای خود دست و پا میبرند، در جنبش علیه سرمایه داری بپذیریم. افشای این گروههای بنیادگرا وظیفه تمام افراد و گروه هایی است که حکومت مذهبی ها را با پوست و گوشت و استخوان تجربه کردند. عقب ننشینیم. جنبش انقلابی ایران 34 سال تاوان همدستی (سکوت و بی عملی) با رژیم خمینی را پرداخته است. این همدستی با شعارهای آنتی امپریالیستی و ضد امریکا توجیه شد. اینک با قلع و قمع تمام اپوزیسیون چپ و متواری شدن آن به خارج از مرزهای ایران، نباید خاموش نشست. فاشیسم، بنیادگرایی مذهبی... اشکال مخوف سرمایه داری و نه آلترناتیو آن میباشند. تجربیات خود را از حکومتهای مذهبی با جنبشهای مترقی در میان بگذاریم.
فردا خیلی دیر است!
عکس از مالی- اجرای قوانین شریعت علیه سارقین!
تبلیغات رژیم فاشیستی اسلامی ایران در فوروم اجتماعی جهانی درکشور تونس
در ضمیمه گزارشی از فوروم اجتماعی جهانی که بمدت یکهفته در کشور تونس دانشگاه منار با حدود 15000 شرکت کننده برگزار گردید. ِرژیم فاشیت اسلامی ایران آنجا حضور داشت تا بتواند بار دیگر با تبلیغات دروغین باصطلاح ضد امپریالیست و ضد نژاد پرستانه ، چهره "صلح منش" ی را به نمایش بگذارد. با پوستر مرد خونخوار درجه اول اسلام خمینی و بعد هوا کردن بادکنک بزرگی که بیشتر بشکل آلت تناسلی مرد نشان داده میشود. روی آن بادکنک نوشته شده : صهیونیسم= راسیسم
عده‌ی محدودی به حضور رژیم اسلامی ایران در فوروم جهانی اعتراض کردند. گروه ی از خلق عرب در آنجا حضور داشتند که دست به افشاگری علیه سیاست کشتار وسرکوب رژیم اسلامی برعلیه خلق عرب زدند و خواهان حق تعیین سرنوشت برای خلق اهواز بودند.
این تبلیغات به اصطلاح صلح دوستانه رژیم در محافل جهانی زمانی صورت میگیرد که هزاران زندانی سیاسی و عقیدتی در زندانهای رژیم در زیر طاقت فرساترین شکنجه های جسمی و روانی بسر میبرند و تعداد بیشماری هم اعدام
شده اند و میشوند. و همچنین سرکوب و کشتار نژادپرستانه برادران و خواهران افغانی توسط رژیم ایران از همدیگر جدا نیست.

برای خواندن ضمیمه گزارش فوروم جهانی به زبان آلمانی اینجا را کلیک کنیم.

مطالب مرتبط: فوروم جهانی در تونس و تحمل حضور سرکردگان رژیم اسلامی ایران!


سه‌شنبه ۲ آوریل ۲۰۱۳

فوروم جهانی در تونس و تحمل حضور سرکردگان رژیم اسلامی ایران!

شرکت ده هزار نفر در فوروم جهانی تونس با شعار" کار، آزادی، قوانین شریعت"!!!

رزا: فوروم جهانی امسال در روزهای پایانی ماه مارس در تونس برگزار شد و بیش از ده ها هزار نفر با شعار " جهان دیگری ممکن است!" از کشورهای مختلف به تونس سفر کرده تا در مورد آلترناتیوی "ضد- سرمایه داری" به شور بنشینند!
در روز اول گروه کوچکی از سرکردگان رژیم اسلامی ایران بدون پرچم و نشانه ولی با تراکتهای "هولوکاوست واقعی " به انتقاد از اسرائیل با چاشنی ضد یهود، بساطشان را پهن کردند و با توجه به تمایل ضد یهودی چپ سنتی جهانی تحمل شدند. در روز دوم و با توجه به خر تو خر بودن فوروم، بساط این گروه به عکس و چهره نکره خمینی و پرچم عقرب رژیم هم مزین شد. روز سوم البته با ابتکار هوا کردن کاندوم مخصوص کیر گنده اسلام، شرکت کنندگان سوپر ضد امپریالیست به شوق آمدند و احتمالا اگر فوروم بیشتر طول میکشید، یک نماز دسته جمعی هم در پایان کار فوروم با قبله برج میلاد، برگزار میکردند.
برای بزرگنمایی عکسها روی آن کلیک کنیم.

جالبی قضیه اما ترور
Chokri Belaid در ماه گذشته (فوریه همین سال) بدست مذهبی های افراطی تونسی بود، که اگر "ضد امپریالیستهای" میهمان را نگزید، اما میزبانان تونسی فوروم را میبایست هوشیار میکرد!
اگرچه بنیادگرایان مذهبی در اکسیونهای ضد سرمایه داری ما جرات آفتابی شدن ندارند، اما در جوار چپ سنتی، گویا قرار است به عنوان آلترناتیو "ضد سرمایه داری" مطرح و در رکاب فاشیستهای اسلامی، نهایتا جهان از شر سرمایه داری خلاص شود.
آنها که انسان را به اسم "سوسیالیسم" به گا دادند، اکنون قرار است، گردن هم بزنند!
روز زنان شان را 2011 درفاحشه خانه هوگو چاوز جشن گرفتند، روز کارگر را هم قرار است، دوش به دوش فاشیستهای مذهبی در تهران!
رفقا ریدید.
نه در دهان سرمایه جهانی، بلکه در دهان خود!

با تشکر از پست عکسها از رفیقی هوشیار. در صورت اطلاع از اسم و رسم  فاشیستهای مذهبی لطفا ما را در جریان بگذارید!

برای دیدن عکسهای بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنیم.

No comments:

Post a Comment