Sunday, February 1, 2015

 
به نقل از صفحه رفیق روزای عزیزمان :
 بیست و چهارم دیماه 1393=14 ژانویه 2015
فیلمی که نشان میدهد قتل پلیس درکنار خیابان در سناریوی کشتار کاریکاتوریستها،  الکی بوده. https://www.youtube.com/watch?v=xnty9QliR4A
از آنجا که سرور یوتیوب بطور مداوم فیلم ها را حذف میکند، یک کپی در سرور زیر قرار داده شده است.
  این فیلم بسیار افشاگرانه است. فیلم کامل
 
http://vimeo.com/116402223
رزا: با توجه به اینکه کاریکاتوریستها ی کُشته شده چپ بودند و حتی سابقن در روزنامه ی آنارشیستی (هاریکیری دهه ی -70-60) نقش میزدند، به نظر میرسد که نیروهای امنیتی به یک تیر دو نشان را زده اند. تنها کسی که امکان افشاگری این قتل را داشت کمیساری (پلیس بازرس)  بود که نیمه شب 4شنبه به 5شنبه خودکُشی شده است. همچنین کسی نیز تاکنون اجساد برادران کواشی را ندیده. از آنجا که هم قاتل و هم مقتول و هم پلیس محلی دیگر در بین ما نیستند، و هیچ محاکمه ای هم وجود ندارد پس هیچ مدرکی نیز به ملت نشان دادنش ضروری نیست و چون همه مُرده اند، پس مجبوریم داستانی که برایمان سرهم کرده اند را بپذیریم و بیشتر مراقب خود باشیم!

شواهدی که نشان میدهند، کُشتارکاریکاتوریستهای هفته نامه ی شارلی احتمالن طرح سازمانهای امنیتی است!
فیلمی که نشان میدهد قتل پلیس کنار خیابان در سناریوی کشتار کاریکاتوریستها،  الکی بوده. گویا ادعا شده است که پلیس (مسلمان) ابتدا از ناحیه ی پا (بالای ران) زخمی شده است. اما هر دو دست پلیس تمیز است! هیچ خونی در صحنه دیده نمیشود و هیچ تیری هم از اسلحه به مغز پلیس اصابت نکرده است. (چاقو دسته ی خودش را نمیبرد.)
 
ادعا شده است که تروریستهای القاعده "برادران کواشی" قبل از حمله به دفتر هفته نامه ی شارلی یک پلیس مجروح را با تیر خلاص کُشته اند. ولی فیلمی که همه جا پخش شد و بسیاری را متاثر کرده،  غیر واقعی بوده. این فیلم با دوربین اچ-دی گرفته شده است. و احتمالن فیلمبردار آماده ی ضبط و منتظر تروریستها بوده! 25 دقیقه بعد از اعلام حمله به هفته نامه ی فکاهی شارلی، این فیلم بروی کانال یوتیوب روسیه امروز (راشن تودی- آر- تی) قرار داده شد. از قرار معلوم این فیلم صحنه پردازی برای نشان دادن اوج خشونت و ترساندن مردم بوده است.

Fake ?

Man muß erstens eine HD-Kamera haben, zweitens wissen, daß in der Straße jetzt was zu filmen sein wird, drittens erstmal einen Weg auf so ein Dach finden und wissen, wie man da hinkommt, viertens braucht es ein paar Minuten, bis man da oben ist und sich plaziert hat

رزا: دیگر انکار ویدئوی دست سازی شده، حتی برای بی بی سی
 نیز امکانپذیر نیست!


Now, Even The BBC Says Paris Attacks Might have Been False Flag or Even Totally Fake
Video
Added: 2 days ago Occurred On: Jan-12-2015
  ویدئو:چون قتل پلیس الکی بوده و بدون خون، پس خون را پلیس اشتباهی در محل دیگر ریخته است!

Paris Massacre False Flag Event?

فیلم 2 را یوتیوب حذف کرد. اما برخی آن را روی سرور زیر قرار داده اند. در فیلم خیابان نشانه گذاری سفید و قرمز شده است! و کماندو های ترور دقیقن از روی نشانه ها حرکت میکنند، تا گویا دوربین بتواند فیلم اکشن خوبی از آنهارا تهیه کند. این فیلم بسیار افشاگرانه است.
 
گویا کفش فوتبالی زیر درب ماشین (سمت همراه) آنهم  فقط یک نشانه بوده،  بمانند لکه های پودر سفید و قرمز در روی آسفالت و چون تروریست همراه راننده، هر دو جفت کفش به پایش است و کفش سوم احتمالن تنها نشانه ای برای راهنمایی جهت و نوع حرکت جلوی دوربین است. فیلم زیر در سرور ویمیو. فیلمبردار در زیر سقف خانه به انتظار اکسیون است!
 
Es gibt inzwischen noch ein Video in dem gezeigt wird, dass der Ablauf (für den Handyfilm) millimetergenau geplant war. Der Turnschuh auf der Straße stand höchstwarscheinlich schon vorher, als Haltemarkierung dort:
the blood on the ground which has been put there" oder auf Deutsch "das Blut am Boden, dass man dort hingetan hat"

فیلم زیر هم مداوم حذف میشود. صحبتهای یکی از برادران کواشی است با خبرنگار رادیو، کوتاه  قبل از به اصطلاح "شهادت" به او تلفن زده شده است و او همش تاکید کرده که ما زن و کودک نمیکُشیم و ...او اعلام نمیکند که خود 12 نفر را کُشته است و اصلن دلیلی برای کُشتن ارائه نمیدهد (او فقط اعلام موضع میکند!) و گویا  نقش مومن مسلمان القاعده ای را زیاد خوب بازی نکرده، و بقولی از مرحله پرت است و هیچ هیجانی هم در صدایش نیست، انگار در فضای امن بروی کاناپه نشسته و حرف می زند. فیلم بزبان فرانسه و زیرنویس آلمانی.

Er sagt auch nicht aus, daß er getötet hat. Er rechtfertigt die Morde, aber "man" habe keine Frauen, Kinder oder unbeteiligte Zivilisten getötet. Es wirkt fast schon naiv, wie er den islamischen Ehrenkodex betont, "man" töte keine Frauen und Kinder. Als wäre ihm überhaupt nicht klar, wozu das ganze Massaker bei Charlie Hebdo dienen soll, und welche Rolle ihm dabei zugedacht wurde.
"Ihr tötet KInder im Irak und in Syrien!" wirft er dem Fernsehjournalisten vor:


فیلم 3 که شاهد زن (خبرنگار زنده مانده از کُشتار) میگوید از تروریستها یکی شان چشمان زیبای آبی رنگ داشته اند!!! برادران کواشی هر دو الجزایری و غیر بلوند! حال معلوم نیست چه کسی کاریکاتوریستها را کُشته است!
 
Einer der Attentäter hatte "schöne" blaue Augen, nach Zeugenaussage der jungen Journalistin die mit einem Maschinengewehr vor ihrer Nase bedroht wurde ....

عکس جالب. در حین فرار خبرنگاران باقیمانده در روی پشتبام دفتر روزنامه ی شارلی ابدو، یک نفر جلیقه ی ضد گلوله به تن دارد. البته در اروپا نمیتوان بر طبق مُد جلیقه ی ضد گلوله خرید و پوشید!!! آیا به او اطلاع داده اند از پیش؟ در ضمن فریاد اله اکبر بروی این فیلم حمله به دفتر روزنامه جعلی میباشد و در فرمات ها - دی وجود نداشته و احتمالن شبکه ی تلویزیون فرانسه آن را بروی فیلم قرار داده است.
عکس جالب ماشینی که پلیس ادعا دارد در آن مدرک شناسایی یکی از برادران را یافته است با ماشینی که تروریستها در فیلم با آن فرار کرده اند فرق دارد. عکس سمت راست.
 
برای بزرگنمایی میتوانید روی عکسها کلیک کنید.
Les incohérences del’attentat de charlie Hebdo, voici l’enquête qui va vous faire bondir
Voici 2 photos qui prouvent qu’il ne peut pas s’agir de la même voiture
عکس سمت راست از فیلم قتل پلیس توسط تروریستها گرفته شده و نشان میدهد که این فیلم چند بار مونتاژ شده است.
 
Das von der Polizei präsentierte Auto mit dem Ausweiß drin, ist nicht das gleiche wie am Tatort.
Tatortauto: C4 schwarz, verchromte Außenspiegel, Felge mit 6 Löchern, Heckspoiler auf dem Dach, Antenne hinten mitte.
Das als Tatfahrzeug präsentierte Auto: C4 schwarz, schwarze Außenspiegel, Felge mit 5 Löchern, kein Spoiler und keine Antenne.

مطالب مرتبط در همین بلاگ: برای خواندن بروی تیتر ها کلیک کنیم.

دوستانی که به زبانهای آلمانی- انگلیسی و فرانسه تسلط دارند میتوانند روی اینجا برای خواندن بیشتر در اینمورد کلیک کنند.

لینک جدید مقاله ی آلمانی/ انگلیسی که ادعا شده است که اصلن فیلم تیر خلاص ردن به پلیس زخمی توسط تروریستها در پاریس فیلمبرداری نشده. با تصویر خصوصیات خیابانهای پاریس. همچنین گلوله ی الکی و مشقی بوده و حتی یک قطره خون هم نه در دستان پلیس زخمی دیده شده است و نه بر کف زمیم و کُلن این فیلم سر کاری بوده...برای خواندن بروی تیتر آن کلیک کنیم. به دو زبان و ابتدا آلمانی.

Wurde “Paris-Attentat” noch nicht einmal in Paris gefilmt ? – Gordon Duff

No comments:

Post a Comment