Thursday, January 22, 2015

 خدا وجنایت

Dios y el crimen

مقاله ای از : سزار هیلدربرن 
Cesar Hilderbrandt
 ترجمه از : پیمان پایدار
*********************
به نقل از هفته نامه 'هیلدربرن در سنگرش', لیما- پرو
جمعه 9 ژانویه 2015 / نوزدهم دیماه 1393
 Viernes,9 de Enero del 2015
Ano 5# 232 سال پنجم شماره -Lima-Perú
*****************


افراط گرایی اسلامی جنایت پیشه است. اما همینطور بودند - و هستند بگونه های دیگر- افراط گرائی مسیحی جنگ های صلیبی، تفتیش عقاید، سوء استفاده جنسی معاصر(در کلیسا کاتولیک-م) ، فساد بانکداران و راستگرائی خداگونه سبک ژان پل دوم ('پاپ'- لهستانی- دست نشانده 'سیا' که بکمک 'لخ وله سا' سندیکای کارگران کشتیرانی را به نابودی کشاند-م)  و لژیونهای مسیح با فرد منحرفی در رهبریش . و اسرائیل جنایتکار، دولت اعلام شده یهودی صاحب بزرگترین  اردوگاه کار اجباری (غزه)، کشوری با مرزهای زنده و/ متغیر که هر هفته گسترش می یابد بقیمت سرزمینهای فلسطینی ها.

زمانی که غرب اسلام گرایان افراطی افغانستان را مسلح کرد و از لحاظ مالی  پشتیبانی تا بلکه سرنگون کند دولت دست نشانده 'اتحاد جماهیر شوروی' را  مجاهدین به نظر قهرمان مینمودند . حتی ' اوساما بن لادن ' در آن زمان توسط ایالات متحده پوشش یافت . در آن زمان مفید بود. چرا که ترور در انحصار اسلامگرایان نیست: میراث (عام) جهانیست .


مشکل اساسی شکست عقل است. تنها عقل می تواند خودش را تحمیل کند در برابر تاریک اندیشی مذهبی اسلامی ، مسیحی و یهودی- تنها باورهائی که برای غلبه یافتن مسلح شدند -. اما عقل شکست خورده است و جهانی سیاه و تیره بوجود آمده  که در آن انسان گرگ انسان است، کمپانیها بی رحمانه تصمیم میگیرند که با منابع این سیاره چه کنند، حرص و آز از بین می برد همه ارزش ها را، دروغ یک دلیل  دولت است و خشونت بگونه ای وحشی, با تنها هدف حفظ حاکمیت امپراطوری پول, اداره می کند همه چیز را. واگرعقل شکست میخورد، جنون ناجی وار جان تازه ای میگیرد .



مرکز این فاجعه عقل خاور میانه است و، به طور اخص، اتفاقی که بخاطر مسئله فلسطین می افتد . هیچ افراط گرای اسلامی نیست که نگوید بربریتش، در میان چیزهای دیگر، پاسخ خونین به آنچه جهان در غزه و کرانه غربی رود اردن تحمل میکند میباشد: مردمی غیر مسلح و ربوده شده که میبایست در انقراض تدریجی خود, در دست کسانی که امروزه به نظر می رسد می خواهند از جلادان نازی خود تقلید نمایند, شرکت کنند. آیا قتل 500 کودک به تازگی درغزه تست مرگبار چیزی بسیار بد که در منطقه اتفاق می افتد نیست ؟ این واقعیت که غزه حتی نمی تواند بازسازی شود چرا که اسرائیل جیره بندی میکند سیمانی که وارد نوارغزه میشود، بما هیچ چیز نمی گوید؟ آیا رادیکالیسم محمدی , در بدخیم ترین نسخه های آن , امکان پذیر خواهد بود، اگر ایالات متحده مذاکره صلح آمیزی را بین اسرائیل و فلسطینی ها تحمیل کند؟ چه بهانه ای میتواند  دولت اسلامی (منظور داعش هست-م) برای ارتکاب جنایات خود پیدا کند اگر غرب وزنه دیپلماتیک خود را برای صلح، زمین ، استقلال و امنیت برای فلسطینی ها بکار ببرد ؟

روشن است، فرانسه به دامن زدن آتش و هل دادن سوریه به جنگ داخلی و صدها هزار مرگ و میر کمک رسانده, کشوری که هیچ تهدیدی برای منطقه ای بحساب نمی آمد . فرانسه، در حال حاضر متحد غم انگیز بی قید و شرط ایالات متحده، همکار/همدست هیولایی به نام دولت اسلامی، کسانی که بر علیه شان میبایست  بجنگد بعد از اینکه خود به ایجاد کردنشان همت گماشت (شبیه مورد ایالات متحده آمریکا و ظهور طالبان در افغانستان ) .


در حال حاضر، فرستادگان دولت اسلامی، دیوانه شده از خشم، بمباران شده از هوا توسط کسانی که یک موقع حامیشان بودند، در پاریس هستند . و میکشند . و به درستی/ بحق همه منکرشان میشوند . درنده خویی شان می ترساند تمام خویشتن داری را برای قضاوت کردنشان اما ما نباید فراموش کنیم که آنها نیز پاسخی هستند به خشونتی که غرب در خاور میانه بعرصه نمایش گذارده در رضایتشان از قتل عام  فلسطینی ها و نیز حمایت مذهبی عربستان سعودی و امارات همسایه.


 درام بزرگ انسان ادیان است. همه شان بر مبنای اسطوره های فرومایه احمقانه بنا گذاشته شده اند, در پیامبران اختراع شده , در تجلی جادویی ، در معجزات سودمند , و دروغ هائی که در خدمت عبادت اند . خیلی بیشتر معتبراست  دون خوان کارلوس کاستاندا، 'شه منی' که با 'پیوت' (مواد مخدر جنگلهای آمریکای لاتین-م) مات و مبهوت میشود ، رشته ای از افسانه های کودکان و/ یا شیطانی که در ادیان در خفا انجام میدادند . بسیاری حالا می گویند که قرآن مدارا آمیز/ بردبار است. این دروغ است. نه قرآن نه انجیل و نه تورات پیشنهاد همزیستی مسالمت آمیز نمیدهند. همه شان ملکوت لمس شده توسط خدا را متصور میشوند-  و آن دیگران - در انتظار تغییر دینشان . که به نام محمد، یکی ازدیوانه ترین مخلوقین دوران تاریک اندیشی، بکشند یک گروه از طنز نویسان را یک تصویر جامع هست از آنچه ممکن است ظهور کند از یک دین توحیدی و, از این رو, حرفه انحصاری و تمامیت خواه .


اولین تماس ما با مذهب کاتولیک توسط  کشیش ولورده* بود. یک امپراتوری(اینکاها منظور هست-م) از شرک ساده و بی تکلف به نام خدا و حرص و طمع مقدس که کاتولیسیسم مجاز میدانست قتل عام شدند .*Cura Valverde

دین/ مذهب تریاک مردم نیست . سم بشریت  است بزرگترین صنعت ایجاد شده بخاطر ترس از مرگ است. مذهب جاودانگی مقرر میکند . بنام اندازه توهم موجود ارزش دارد کشتن .


پایان


 

No comments:

Post a Comment