Wednesday, May 6, 2015

باز روایاتی از روابط زیر شکمی محمد پدوفل (بخوان بچه باز) و ضد زن کثیف و "دین" ضد بشری اش !!

صحیح بخاری حدیث 268 "از قتاده روایت است که انس بن مالک (رض) گفت: " پیغمبر (ص) دربرخی از اوقات روز وشب بر زنان خویش گردش میکرد و آنها یازده زن بودند.( قتاده گوید ) انس را گفتم : آیا پیغمبر طاقت آنقدر جماع را داشت؟ انس گفت : می گفتیم ، که برای آن حضرت نیروی سی مرد داده شده است. سعید به روایتی از قتاده گفته است: انس تعداد زنان را نه گفته است.( نه یازده)"


به این روایت دیگر توجه کن که "پیغمبر" صاحب حتی منتظر رفتن به بهشت هم نشد و الله در همین دنیا برایش کبابی ...فرستاد تا قدرت جنسی وی را بیشتر بسازد. "طبقات ابن سعد" جلد هشتم ، صفحات 200--201 " د ربخش " سخن در مورد نیروی جنسی عطا شده به رسول خدا(ص)" چنین نوشته است.


" محمد بن عمر واقدی ، از موسی بن محمد ، بن ابراهیم از پدرش ما را خیر داده که می گفته است. " رسول خدا(ص) میفرموده است " من از کسانی بودم که د رجماع کردن نیروی کمی دارند. تا آنکه خداوند برای من دیگچه یی که در آن گوشت پخته بود فرو فرستاد . و ار ان پس هرگاه آهنگ آن کار می کنم نیرو آنرا در خود می بینم."....... نیروی جنسی که معادل 40 مرد است برای من ارزانی شده......."

".---.... و همچنان از معاویه بن عبدالله به عبید الله بن ابی رفع از پدرش از گفته مادر بزرگش سلمی که کنیز رسول خدا بود ما را خبر داده. " شبی همسران نه گانه رسول خدا (ص) که تا هنگام رحلت آنحضرت پیش او بودند همگی در محضر پیامبر بودند و آن حضرت با همه شان همبستر شد. و چون از پیش هر یکی بیرون می آمد به من میگفت آب غسل برایم بیاور و پیش از آنکه کنار همسر دیگرش برود غسل می گرد. من گفتم یا رسول خدا(ص) آیا یک غسل برای همه موارد بس نیست؟ فرمود اینگونه بهتر و پاگیزه تر است."

(این احادیث را به اشتراک بگذارید و آتش دوزخ بالای شما حرام می شود.
هر کس این احادیث را روزانه ده مرتبه بخواند خانه ای شان دزدی نمی شود.
اگر زنیکه خانه اش اولاد نمیشود هر شب پیش از خواب کردن با شوهرش سه بار بخواند حتمی حامله دار می شود.
اگر کسی از امتحان ترس داشته باشد و پیش از امتحان سه مرتبه این احادیث شریف را بخواند ؟
"حضرت" محمد خودش پارچه ی امتحان اش را حل می کند.
هرکس این احادیث را به اشتراک بگذارد محمد ص و هر یازده خانم هایش در جنت اورا استقبال می نمایند و آتش دوزخ اورا نمی سوزاند.)
الشیخ آل اسلام حجت الکلام الزحل
*******
به نقل از دوست آزاده و فرهیخته افغانی الصل ام : زحل غفوری

No comments:

Post a Comment