Sunday, April 26, 2020

#IdiotTrumpترامپ_احمق#


یک رئیس جمهور، در وسط بیماری همه گیر کشنده کووید 19 که باعث کشته شدن هزاران شهروند آمریکایی شده است ، از مخالفان و اعتراض کننده گان به فرماندارانی که در تلاش برای حفظ امنیت مردم خویش قدم بر میدارند پشتیبانی می کند. چه نوع شخصی چنین کاری را انجام می دهد؟
Image may contain: possible text that says 'A sitting President, in the middle of the deadly COVID19 pandemic killing thousands of American citizens, is supporting dissent and protest against governors trying to keep their people safe. What kind of human does this?'
پسگفتار

  ناگفته نماند: ما آنارشیستها برای حل و فصل مشکلات روزمره شهروندان، و کلیت جامعه بشری، هیچ نیازی به نهاد دولت، به عنوان مرتجع ترین، زورگوترین و نالایق ترین نهاد ممکن، نمی بینیم. درست بر عکس: اگر "امورات" بیمارستانها به عهده خود پزشکان و پرستاران و دگر کارکنان و کارگران باشد و "مدیریت" کارخانجات و تهیه کنندگان اقلام بهداشتی (از ماسک و الکل گرفته تا دستگاه های تنفسی و..) نیز بعهده اعضای متشکل در هر کارخانه و... دگر بخشهای "اقتصادی" و نیازهای اولیه غذایی، آموزشی، حمل و نقل، ساختمانی و الی آخر جامعه نیز بهمین منوال به شرکت کنندگان در این بخشها تفویض شوند ؛ جامعه بشری از شر مفتخوران و باج بگیران و قوانین الکی و دست و پاگیر بوروکراتیک مزخرف رهایی خواهد یافت.صد البته،و مهمتر از هر چیز، باید مسلۀ مالی/فاینانس را رتق و فتق کرد : بانکها ملغی و پول از مبادلات جامعه حذف شود و عشق،هبستگی و کمک متقابل را جایگزین آن گرداند.بدیگر سخن روابط انسانی بجای روابط کالائی و ارج و قربت  انسان جایگزین سود شود!! بدینگونه جامعه نوین آنارشیستی (بدون طبقات اجتماعی، سیستم سرمایه داری و مردسالاری) را برقرار خواهیم کرد.
تهیه،ترجمه و پسگفتار از: پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment