Saturday, August 29, 2020

#موج_اتهام_آزارجنسی_علیه_چهره‌های_سرشناس_ایرانی

موج اتهام آزار جنسی علیه چهره‌های سرشناس ایرانی

شصت دقیقه ۷ شهریور

https://www.youtube.com/watch?v=l1tjmfIUGAQ

57:10

در ادامه موج اتهام‌ها درباره تعرض جنسی که در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته اخیرا نام چند هنرمند دیگر ایرانی هم مطرح شده است. از جمله آنها اتهاماتی که در یک حساب کاربری با نامی مستعار علیه محسن نامجو، خواننده و آهنگساز مطرح شده است. در این حساب کاربری گفته شده زمانی که زنی ایرانی در آمریکا در خانه دوستش بوده، مورد تعرض آقای نامجو قرار گرفته است. در این حساب توییتری همچنین نوشته شده که این مورد به پلیس گزارش شده است. محسن نامجو در بیانیه ای ویدیویی این اتهام را رد کرده و گفته هیچ مرجع قضایی این اتهامات را وارد ندانسته است‌.

صدیقه وسمقی، استاد فقه و حقوق اسلامی، از تهران منیرو روانی پور، نویسنده از لاس وگاس کالیفرنیا مطیع الله صافی، معاون وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، از کابل تقی رحمانی فعال ملی مذهبی از پاریس جمشید اکرمی، استاد رشته سینما در دانشگاه ویلیام پترسون در نیوجرسی، از شهر "کلیفساید پارک"
===================================
پسگفتار
خوشحال هستم که بالاخره این موج از افشاگری علیه خشونت جنسی در ایران شروع شده است. در موازات همین بود جنبش "من هم" در هالیوود ، کالیفرنیا-آمریکا و مشابه آن در آرژانتین و شیلی و
پرو و اسرائیل و...!! این مقوله یک فصل کامل(چهارم از شش فصل) از کتاب نویسنده این سطور بنام "مبارزه با مردسالاری و ماچویسم" در پرو بود که 7 ماه پیش به چاپ رسید. در همانجا در مورد ایران نیز مطالبی نوشته ام: منجمله مبارزه با جلوگیری رفتن دختران به ورزشگاه آزادی و دیدن فوتبال و خود سوزی "دختر آبی" با اسم، عکس، شرح و تفصیل از خودکشی دردناک این عزیز.
ننگ بشریت است مردسالاری: پیش بسوی نابودی ریشه ای آن در ایران و جهان
زنده باد آزادی- زنده باد آنارکوفمینیسم
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment