Monday, June 3, 2013


 نقش وحشیانه نیروهای سرکوبگر در حفظ سیستم سرمایه داری
 
پلیس ,یا همان آبی  پوشهای متعفن , از نیویورک و لوس آنجلس گرفته تا  تهران, قاهره , استانبول و آنکارا نه تنها خشن ترین  افراد درون هر حکومتی هستند بلکه ترسوترین نیز هم. آنان وقتی شخص تظاهر کننده را تنها و بی دفاع بر روی زمین می یابند بدون هیج رحمی به قصد کشت به او حمله ور میشوند و با باطوم به سر و پیکر آن شخص ضربات محکمی را حواله میکنند .در چند سال گذشته به تاکتیک وحشیانه دیگری نیز متوسل شده اند: با اسپری چشمان تظاهر کننده گان را نشانه گرفته و به قصد کور کردن شخص به جانش می افتند. از ماشینهای آب پاش نیز نباید غافل شد و از یاد برد. این نیز خود حربه سرکوبگرایانه  و وحشیانه ای میباشد .
 حال سناریوی دیگری را تصور کنید: و آن موقعی است که جمع منسجم و کثیری از مخالفین را در مقابل خود می یابند .در اینگونه شرایط انان دو پای دیگر نیز قرض میکنند و فرار را بر قرار ترجیح میدهند: بدیگر زبان گه در تنبانشان آلاسکا میبندد.  
از طرفی دیگر نبایست فراموش کرد که  افراد خشن وزورگو ئی که به جرگه پلیس (ارتش و دیگر نهادهای سرکوبگرایانه قوه قضائیه ) می پیوندند عمدتا از اقشاری از جامعه می آیند که  در خانواده شان (1) پدری خشن و اقتدارگر آنان را از کودکی تحقیر نموده و بعضا به باد کتک میگرفته (2) از میان  اقشار پائین جامعه میباشند. بالنتیجه  پیوستن به این حرفه برایشان حکم (1) برگ برون رفت از فقر میباشد و (2) در بر داشتن حس قدرتی است  که آن لباس , اسلحه و دگر دنگ و فنگ های حاشیه ای که به آنان اعطا میگردانند . این دو حکم ,بنظر نویسنده این سطور,نه تنها جهانشمول میباشد بلکه باعث عملکرد های مشترک این حرفه حقیر توام با زورگوئی نیز  هم میگردد . به دیگر سخن افراد پلیس (و یا ارتش...)در آکادمیشان به این فرصت دست میابند تا (1)خشونت خویش را تمرین کنند و (2) حقارت خود را در نداشتن حس همدردی و شفقت نشان داده و ابراز کنند. در ضمن به آنان تعلیم میدهند که با کمال بیرحمی به قاتلان سنگدلی تبدیل گردند .

دست آخر ,مسئله دیگری را نیز میبایست در اینجا یادآور شد : رسانه های امپریالیستی همچون  نیویورک تایمز , لوس آنجلس تایمز , واشنگتن پست و غیره هیچگاه حقیقت را گزارش  نمی دهند . بخصوص اینکه, در رابطه با وقایع چند روز گذشته در ترکیه,  از آنجائی که این کشور عضو ناتو میباشد و برای یانکی امپریالیسم حائز اهمیت میباشد ,در سانسور اخبار سرکوبگرایانه و جنایات پلیس ترکیه در میدان تقسیم و....دیگر شهرها به سکوت مرگباری متوسل شده اند . وظیفه انقلابی ما حکم میکند که این اخبار را هر چه بیشتر و سریعتر بگوش همرزمان خود و جهانیان بطور اعم برسانیم. باشد تا شعله های خشم جنبش اشغال را زنده نگاه داشته و آزادی و آنارشی را هر چه بیشتر در عمل گسترش دهیم.
زنده باد شورش انقلابی توده های به پا خواسته در ترکیه و جهان .
سرنگون باد نظم نئو لیبرال سرمایه داری -هر چه گسترده تر باد وحدت زحمتکشان در ترکیه ,منطقه و جهان 
 زنده باد عشق ,همبستگی و کمک تقابل , بخوان آنارشی
پیمان پایدار  
 

No comments:

Post a Comment