Sunday, June 11, 2017

آیا واقعا این داعش بود که دو عملیات "ترقه بازی" را هدایت کرد یا کار خود رژیم ولایت وقیح بود!؟

آیا واقعا این داعش بود که دو عملیات "ترقه بازی" را هدایت کرد یا کار خود رژیم ولایت وقیح !؟


کسانی که این صفحه را میخوانند طبعا به مواضع نویسنده این سطور واقف میباشند: همانطور که(1) فاجعه برجهای دو قلو نیویورک - در قلب مهمترین شهر و بزرگترین و قدرتمندترین کشور امپریالیستی - نمیتوانست کار 14 تا "دانشجوی" عرب از همه جا بی خبر تازه کار, که بزعم خود رسانه های آمریکائی در آمریکا دوره کوتاه " خلبانی"(!!) دیده, بوده باشد ( در اینجا از دهها شواهد عینی و علمی فاکتور میگیرم چرا که در چندین و چند ویدئو بارها آنها را تشریح کرده ایم) همینطور (2) ترور ناجوانمردانه شارلی ابدو: کاریکاتوریست شهیر فرانسوی و (3) ترور مذبوحانه سن برناندینو در کالیفرنیا....و ....و...نیز جز برنامه های حساب شده (بخوان 'پرچمهای دروغین'*) رژیمهای فوق الذکر بوده است و دروغی بیش مبنی بر کار "گروهکهای" تروریستی "خاور میانه"ای نبوده; ترور و وحشت حاکم بر (الف)صحن خالی مقعد 'امام" دجال و (ب) فضای عمومی بدون هیچ پلیس و پاسدار مجلس نیز جز کار شیادانه رژیم منفور و بغایت ارتجاعی و ضد  بشری اسلام ناب محمدی اسلامی نمی باشد. فقط کافیست به (1) لغو کردن کلاس های قرآن که هر روزه بین 7:30 تا 10:30 در "حرم" برگزار میشده در روز حادثه(2) خونسرد بودن(بخوان نشان از قبل خبر داشتن و بیخیالی طی کردن) رئیس مجلس- یکی از پنج برادران لاهیجانی- در گزارش صحن مجلس اشاره کنیم . تازه : اینائی که به تشکیلاتهای نظامی اطلاعاتی بسیج و پاسداران شان اینقدر مینازند و هر روزه مثلا از دستگیری "عوامل داعش" در این شهر و آن شهر خبر میدهند - و مخ مردم را میخورند - چطور "نتوانستند" این پنج نفر را قبل از عملیات تروریستی شان دستگیر کنند!؟

 حتی به عقل دیالکتیکی هم نیازی نیست و فقط عقل سلیم میخواد تا دلایل عدیده ای که رژیم ولایت وقیح نیازمند چنین حرکت جنایتکارانه ای بوده را -آنهم در شرایط خاص منطقه ای و تحریمهای جدید آمریکا علیه سردمدار دزد و جانی صفت- تشریح کرد . استیصال رژیمی که در حیطه اقتصادی ورشکسته بوده(بخوان بیکاری مزمن 5 میلیون مدرک بدست دانشگاهی که غاز میچرانند...فقر دهشتناک و ...) طبعا میبایست وادارشان کند که به چنین ترفند سیاسی - نظامی متوسل شوند. بدیگر سخن: "شهید سازی" و شهید پروری" نون و آب خوبی واسشون داره!! اینکه تا کی میتوانند وقوع شورش شهری کارگران و جوانان را به تعویق اندازند خود مسئله بس مهمی ست که فعلا  نمیتوان آنرا پیش بینی کرد . اما یک چیز مسلم است : دوران جناح "اصولگرایان"(بقول خودشان "دلواپسان") بسر آمده و در انتصابات آینده (اگر هنوز بر مسند قدرت باشند) باز دست به دامن همین شعبده بازی اخیرشان یعنی مطرح کردن "رئیسی" ها و "خالیباف" ها از یکطرف و حضور "ظریف" ها و "عارف " ها برای در "صحنه" نگه داشتن توده های میلیونی خواهند شد!! "توده" هائی که اکثرا یا مسخ شده یا بیخیال سیاست و یا درگیر نان .شب و معاش برای خانواده هایشان. واین خود غمگین ترین دوران عصر ماست 

مرگ بر رژیم جنایت پیشه داعش مسلک اسلامی ایران
زنده باد مبارزات بحق زحمتکشان - زنده باد آزادی
پیش بسوی برقراری آنارشی در کوچکترین سطح و محله 
پیمان پایدار
*************************
(*) این یک حقیقت محض بوده و هست که تمامی رژیمها در تمام طول تاریخ از اینگونه حرکات جنایتکارانه برای رد گم کردن استفاده کرده و میکنند و خواهند کرد. یادمان نرفته که رژیم عربستان نیز یکی دو ماه پیش به این مستمسک دست یازید(ترور در یکی از چند حرم کثیفشان) تا  به شیوه مذبوحانه ای دامن خویش را از اتهامات واره به وجود نحسشان مبنی  بر حمایتشان از گروهکهای سلفی/ وهابی پاک کنند: زهی خیال باطل.

No comments:

Post a Comment