Sunday, February 3, 2019

#EmmaThompson اما_تامپسون#

پیشگفتار
همه ادیان، سیستم های سازمانده شده سلطه گری اجتماعی هستند: از دوران کودکی بگیرید تا اهلی کردن جوانان ، آموزش اطاعت و احترام به قدرت...بشدت ترسناک و غیر عقلانی ... طبعا در همه جا توسط قدرتمندان و نخبگان مورد استفاده قرار می گیرد تا   زحمتکشان را کنترل کنند... مانند سرمایه داری، یک کلاهبرداری عظیم است برای چاپیدن فقرا و شستشوی مغز جوانان تا از استقلال ، خلاقیت و بینش انتقادی خود احساس شرمندگی کنند.
----------------------------------------------------------
:اما تامپسون 
من یک بیخدا هستم؛ فرض می کنم که شما می توانید من را یک نوع آنارشیست آزادی خواه بخوانید؛ من به دین با ترس و سوء ظن می نگرم. کافی نیست بگویم که به خدا اعتقاد ندارم. من واقعا سیستم را اعصاب خرد کن میدانم: توسط برخی چیزهایی که در انجیل و قرآن گفته شده رنجیده شده ام و آنها را رد می کنم. "
تهیه، پیشگفتار و ترجمه از:پیمان پایدار
Image may contain: 1 person, text

No comments:

Post a Comment