Friday, March 3, 2017

با گذاردن کنسرت در تل آویو

 شاهین نجفی - این جوجه مداح فرصت طلب - ننگ دیگری به کارنامه کثیفش افزود .

************************

 متن زیر را از آرشیو رفیق روزا به عاریه گرفته ام

ویدئو کون لیسی شاهین نجفی در تل آویو/ اسرائیل- چگونگی گوزیدن در دماغ رفقا


رزاخوشبختانه این گوزیدن بوی ناخوشایندی داشت، بقدری که برخی از "رفقا" اینجا نفسشان بند آمد.  جای خوشبختی است که بعد از دودهه قر کمر و باسن هماهنگ با رفیق "پرولتاریا" برخی از این آلودگی هوا صدایشان در آمد و به سرفه هم افتادند اینجا.

عسل اخوان: شاهین نجفی، خواننده‌ای که خود را همراه سرکوب‌شدگان و ستم‌دیدگان معرفی می‌کند به دعوت آویو گفن به شهر اشغال‌شده‌ی تل‌آویو می‌رود تا برای صلح میان اسرائیل و فلسطین بخواند. او نه تنها بر خلاف درخواست جامعه‌ی مدنی فلسطین علیه جنبش بایکوت حرکت می‌کند بلکه در مورد آویو گفن و حتی مفهوم صلح ریاکارانه می‌نویسد.
در تارنمای سالنی که این کنسرت در آن برگزار می‌شود نوشته شده که آویو گفن در شکستن«بی.‌دی.‌اس» با دعوت از خواننده‌ای انگلیسی (که شاهین نجفی هم در همان برنامه می‌خواند) موفق بوده است6. آویو گفن بر خلاف گفته‌ی نجفی همان کسی است که پس از مرگ اسحاق رابین، پنجمین نخست‌وزیر اسرائیل، آهنگی در سوگ او خواند7؛ همان اسحاق رابینی که در انتفاضه‌ی اول به ارتش دستور داد تا استخوان‌های دست و پای معترضان را بشکنند، و بیشتر شهرک‌ها پس از پیمان اسلو تحت کنترل او ساخته شدند. در دیداری که آویو گفن با راجر واترز داشته به او گفته است که واترز هیچ ایده‌ای در مورد اسرائیل ندارد و الان زمان آن فرا رسیده که وزارت امور خارجه‌ی اسرائیل در دفاع از اسرائیل فعال‌ شود. گفن، که به گفته‌ی شاهین نجفی آرزوی صلح کامل میان فلسطین و اسرائیل را دارد، از حملات اسرائیل به غزه دفاع کرده8 و در مصاحبه‌ای در مورد حملات و جنایت‌های سال ۲۰۱۴ اسرائیل در غزه گفته است که الان برهه مناسبی برای اعتراض نیست، و اکنون باید به همراه خانواده‌های اسرائیلی‌ای که سربازی در این جنگ دارند غمگین باشیم. او همچنین تأکید می‌کند که از دست افرادی که سربازان اسرائیلی در جنگ غزه را جنایتکار جنگی می‌خوانند بسیار عصبانی است؛ از این رو ترانه‌ای برای یک سرباز اسرائیلی که در غزه کشته شد نوشت و از ارتش خواست که با حضور او کنسرتی برای سربازان برگزار کند.


رزا: منتظر نظر "رفقای آنارشیست" اهل بوق و کله پاچه خور اینجا  نباشیم، آنها به گُه خوری عادت دارند و حمایت از اسرائیل برایشان خاک ریختن به چشم فلسطینی نیست.
لازم به گفتن نیست که ما همانوقتها از پروژه ی فرستادن مداح به خارج (به اسم اپوزیسیون) اخطار دادیم.  و اینکه این  "خواننده ی چپ" و "مارکسیستِ آنارشسیت" همان اپورتونیست بوقلمون صفت است، ولی اینهمه یاسین بود بگوش "خر"- بلانسبت خر های نازنین!

کلیپ هنربند شاهین نحفی در تل آویو/ اسرائیل-

لینک جدید 
Shahin najafi & Aviv geffen ( live concert ) Israel

کلیپ سالومه برای  فلسطین
داد بزن صدات برسه دانلود اینجا
البته همانطور که انتظار داشتم کانال یوتیوب این کلیپ را محدود کرده!

مرتبط:
فایل 3 بدنبال جو- تاکتیکهای ارتباط گیری و حمایت خواهی شبکه آنارشیستی و مثلث رهبری از شاهین نجفی



ادامه ی مطالب مرتبط اینجا 

No comments:

Post a Comment