Tuesday, August 22, 2017

اتهام زدن بی پایه "یهودی ستیزی"(!!) از طرف رفیق روزای عزیزمان بمن

اتهام زدن بی پایه "یهودی ستیزی"  از طرف

!! رفیق روزای عزیزمان بمن



در پی درج مقاله ای بلند بالا(که بخش کوچکی از آنرا را ترجمه  و بقیه را به انگلیسی ) و ویدئویی

 پیرامون دروغ تاریخی صهیونیستها در کشته شدن" 6 میلیون" یهودی در هولوکاست که در همین جا گذارده ام (اینکه چقدر یهودی توسط نازی ها به قتل رسیدند آمارهای متناقضی وجود دارد و من  هیچگاه نافی این کشتار نبوده و نیستم....ولی  اینکه در عدد "شش میلیون" و وجود "کوره پز خانه ها"ی شک و تردید داشته و دارم بحث میباشد!!) رفیق روزا در بلاگ آرشیو روزا (که در زیر متن کامل آنرا برای خوانندگان گرامی به عینه درج میکنم) منرا متهم به "یهودی ستیزی" کرده که بغایت انحرافی و "ناجوانمردانه" میدانم....در بلاگ خود رفیق دفاعیه ای اجمالی (بخاطر "ترس" بارگذاری نشدنشان مجبور شدم تکه تکه بیاورم) از خود نوشته ام که خوانندگان با رجوع به آن میتوانند نظرات منرا بخوانند. بهمین دلیل در اینجا لزومی به تکرار آن نمیبینم. از قدیم گفته اند: کسی را که ریگی در کفش نیست باکی نیز ندارد !! من نه تنها به مطالبی که آورده ام معتقدم بلکه برای بار هزارم تائید و تاکید میکنم: گول دروغهای  صهیونیستها را نخورده و نمیخورم. و این نه منرا  حامی تز "منکرین هولوکاست"  احمقی نژادهای دنیا میکند و نه چیز دیگری .

آدرس بلاگ رفیق روزای عزیز:
archiverosa.blogspot.com

ننگ تاریخ نثار فاشیستها  صهیونیستها و امپریالیستها

زنده باد آنارشیسم کمونیستی  - زنده باد رهائی از سرمایه داری امپریالیستی
************************** 

در اعتراض به رسانه ای کردن دروغ های فاشیستی در بلاگ

 "آنارشیستی"!


لکه ی ننگ آشویتس بروی پرچم سیاه آنارشی!

رزا: دلایل این اتفاق (نژادپرستی) را در بلاگ نسخد میتواند  حدس زد! پیمان دوران مارکسیستی و جوانی اش «یهودی ستیزی»داشته. او همین انحراف را با خود،  در ملحق شدن به جنبش آنارشی نیز حمل کرده. در جایی که مارکس (خود "یهود زاده") در کتاب مسئله ی یهود، «یهودی ستیز» می شود! پرودون در مورد اختلاف ش به مارکس، حمله ای آنتی سمیتی (یهود ستیزانه) کرده و در ادامه ی آن هم باکونین از این نوع حملات  نژادپرستانه به مارکس را ادامه می دهد.  بسیاران نیز در دوران استالین بدلیل یهودی بودن و به بهانه ی جاسوسی برای "امپریالیسم" گرفتار اعدام یا اردوگاههای مرگ شدند.
اکنون رگ گردن «یهود ستیزی»  پیمان در بلاگ نسخد آنقدر بالا زده که اوج یهودستیزی اش در «انکار هولوکاوست»  در سه مطلب پیاپی  در اینجا و اینجا و اینجا انتشار بیرونی می یابد.

  پیمان پایدار از استخر و شنای یهودیان  در آشویتس می نویسد! یاد لاجوردی جنایتکار اسلامی باید افتاد که از شنا و آبتنی لذت بخش زندانیان در استخر اوین می گوید!  پیمان پایدار لینک کلیپ "دروغ هولوکاوست" گذاشته و  از «کن اوکیف» "حقیقت" را درباره آدولف هیتلر آشکار می سازد! «هایل هیتلرگفتن» زیر پرچم سیاه اما همان حناق است که گلویش را می گیرد!  همانطور که کنفرانس "دروغ هولوکاوست" در ایران (تحت حکومت احمقی نژاد) گلوی رژیم اسلامی را در ابعاد بین المللی گرفت.
به راستی «کم اوکیف»چه می گوید که  پیمان پایدار زیر کلیپ اش (کلیپ یک فاشیست) اینجا امضا میگذارد؟

Ken O’Keefe Explains Why Hitler Was Right
https://youtu.be/xlRLhIVBAIs
Ken O’Keefe Unveils The Truth About Adolf Hitler
“The major crime of Adolf Hitler is that he got Germany out of a banking debt that was drowning the German people in a cesspool of moral decay.”
We’ve been told all throughout our lives that Hitler wanted to take over the world, but that’s a huge lie. In reality, its the Jews who are determined to take over the world and they are very close to achieving that goal.
If we removed the Jewish influence over our society, we could be living in a paradise. Until we remove the Jews and those who serve them from power, things will only continue to get much much worse.
Ken O’Keefe enthüllt die Wahrheit über Adolf Hitler
„… Das große Verbrechen Adolf Hitlers war, dass er ausgestiegen ist. Er nahm Deutschland aus Bankschulden heraus, die das deutsche Volk ertränkte. … In einer Jauchegrube moralischen Verfalls, in Schulden ertrinkend …“

«کم اوکیف» یک آنارشیست کاپیتالیست است که در گرانترین هتل مکزیک سخنرانی می گذارد! اینجا

«کم اوکیف» یک فاشیست  است که به ترامپ رای می دهد (چون  برنی سندرز یک یهودی است)!اینجا
https://www.youtube.com/watch?v=Md043PZWy4Q

«کم اوکیف» کیست؟ او طرفدار رژیم اسلامی است که اگردر ایران توریست سیاسی نباشد، گُل سرسبد «پرس تی وی» کانال تلویزیونی انگلیسی زبان و بدنام  رژیم اسلام شیعه است! اینجا
BOLE Features: Ken O'Keefe - 2nd International Conference of Independent Thinkers | Tehran 2014
https://www.youtube.com/watch?v=69LV5tnCjEw

«کم اوکیف» کیست؟ او یک فاشیست است که بدلیل نفرتش از یهودیان برای بمباران فلسطین و نوار غزه دل می سوزاند! لینک زیر اما موضع گیری دانشجویان آنتی فاشیست فلسطینی علیه یهودی ستیزی «کم اوکیف»  اینجا

GCU Palestine Society. "Ken O'Keefe tainting campus Palestine activism with his anti-Semitic rant". Retrieved March 14, 2012.

می توان نوشت که  پیمان پایدار که خود را "آنارشیست کمونیست" هم می نامد ،همنوا با فاشیسم شده!   وگرنه او خود با تسلط به زبان انگلیسی ومترجمی، چگونه می تواند به اندیشه ی فاشیستی «کم اوکیف» پی نبرده باشد؟ او یک ترامپیست و یک فاشیست است...  پٌستهای یهودی ستیزانه ی پیمان پایدارتلاش درلکه دار کردن پرچم سیاه آنارشیستی است. چرا که سرمایه داری و مناسباتش ربطی به یهودیت ندارد. چرا که بسیاری از یهودیان و یهودی زادگان خود تحت مناسبات سیستم مردسالاری-سرمایه داری له شده اند و  از همرزمان ما و رفقای ما می باشند. چرا که نمی توان ادعای ضد نژادپرستی کرد اما ضد یهودیان نیز بود. ادعای ضد سرمایه داری داشت، اما هدف و نوک تیز حمله را بخش سرمایه ی یهودیان گرفت. ضد زندان بود، اما کُلکسیون عکس زیبا از اردوگاه مرگ آشویتس هیتلری انتشار داد.  نمی توان آنارشیست کمونیستی بود و در حمایت از هیتلر کلیپ فدایت شوم منتشر کرد...
فاشیستها نیز ضد حکومت امریکا / اسرائیل و تسلط بیگانه هستند. آنها نیز ضد سرمایه (سرمایه یهودی) هستند، ضد بانک جهانی صندوق بین المللی پول. آنها نیز سوسیالیست هستند و طرفدار کارگران و زحمتکشان (آلمانی- ناسیون و ناسیونال سوسیالیسم)  و هر ساله اول ماه مه در مارش کارگری در صف جلو و همراه اتحادیه ها علیه سیستم. آنها نیز همه چیز را برای همه می خواهند. (همه را معنی می کنند«آلمانی»، نژاد سفید و غیر یهودی/مسلمان- غیرخارجی/مهاجر) . پرچم آنها نیز سیاه است ...برخی گیاهخوار برخی حیواندوست برخی ختنه شده و برخی طرفدار برابر حقوقی زنان!
آنها تنها یک تفاوت کوچک با ما دارند .
آنها فاشیستند و ما آنارشیست!

بخشهای ترجمه شده و پیشگفتار از : پیمان پایدار
پیمان پایدار :خودتان را از یک عمر شستشوی مغزی  در مورد "شش میلیون" یهودیان " گاز گرفته" در "اتاق های گاز به عنوان اتاق دوش" خلاص کنید
به زبان ساده: تا سال 1946 - که ارتش استالین آلمان شکست خورده را اشغال کرد - تمام شواهد و قرائن بر نبود "کوره پزخانه"های نازی ها حکایت میکند....بالعکس کمپ آشویتس در حقیقتاردوگاهای کار یهودیان و....برای حمایت از پشت جبهه ارتش آلمان بودند ....و مجهز به دندانپزشک و سلمانی و...نیز هم

ادامه ی مطلب اینجا

No comments:

Post a Comment