Monday, August 28, 2017

نه سفسطه نه مغلطه, موضعی صریح و روشن و با شیوه دیالکتیکی !!

نه سفسطه نه مغلطه, موضعی صریح و روشن و با شیوه دیالکتیکی

 شش روزی از زمانی که رفیق روزا به غلط و در کمال ناباوری نویسنده این سطور را به "یهود ستیزی" متهم کرده میگذرد. از آنجا که دیگر رغبتی به رجوع کردن به بلاگ رفیقی که با افترا روانم را آزرده و قلبم را ریش ریش کرده نداشته و ندارم, تصمیم گرفتم دست به قلم برده و مجددا- در دفاع از خود- به شیوه انحرافی بحث رفیق نقبی زده تا بلکه خوانندگان به کنه این موضوع نگریسته تا بلکه قضاوت     درستی داشته باشند.

******************

اینکه اولا رفیق روزا با "حدس" [و گمان] به "دوران مارکسیستی و جوانی " من
 به "یهودی ستیزی" (پیمان/من!!) "پی برده" جز سفسطه چیزی میتواند باشد؟؟ آخر کجای این "بحث" و موضع گیری بوئی از متد دیالکتیکی بخود دیده؟! نکند رفیق روزا- که در دوران نوجوانی من حتی پا به دنیا نگذارده بوده- "علم غیب" دارد؟! و یا این که مارکس و باکونین و پرودون چنین و چنان بوده اند میتواند ملاکی باشد برای "قضاوت" بیجا و افترا زدن بی روا به من؟ خیر!!! به این در محاوره عامیانه میگویند صغرا کبرا چیدن!!
 آیا (1) اینکه عده ای از بهترین همکلاسی های  دوران نوجوانی(در دبیرستان خوارزمی) و دگر دوستان و رفقای همرزم من در 43 سال گذشته(در انگلیس و فرانسه و آمریکای شمالی و جنوبی) یهودی (و زرتشتی و مسیحی) بوده اند و هستند نمی تواند ملاک بهتری در "یهود ستیز" نبودن من باشد!؟ (2)اینکه مقالات بیشماری را که من در بلاگم ترجمه کرده و ویدئو های را که درج میکنم(از سیندی مایلستین بگیرید تا ایمی گودمن و... ) خودشان از یهودیان ضد صهیونیست هستند نمی تواند ملاک صحیحتری در نقض افترای رفیق روزا باشد!؟

دوما این بار اولی نبوده که من از "اوکیف" علیه جنایات هژمونیک امپریالیسم جهانخوار آمریکا و تاریخچه صهیونیستهای دروغگو و بالخص اسرائیل جنایتکار و اشغالگر ویدئو گذاشته بودم . چی شده که اینبار او "فاشیست" میشود و من "یهود ستیز" ؟!  اینکه 'پارس تی وی" جمهوری جوخه های دار ولایت وقیح از ویدئو های "اوکیف" در افشای جنایات آمریکا و اسرائیل برای منافع خویش  سئو استفاده میکند و به خیال خام خویش سعی در  "ضد امپریالیست"  و "ضد صهیونیست" جلوه دادن خود(!!!) میکند چه ربطی به من دارد!؟ و چطور رفیق روزا بخود حق میدهد بمن هتاکی کند؟! آیا این خود مغلطه ای بیش از طرف رفیق روزا نیست ؟!  آیا میتوان به احمقی نژاد ها و لاریجانی ها و عسگراولادی ها (یهودیان مسلمان شده 
.ولی در کنه شان صهیونیست مزاج!!) بعنوان ستون پنجم اسرائیل شک کرد ؟! خیر
فراموشمان نشده که نان به نتانیاهو قرض داده و میدهند...در ضمن در جنگ امپریالیستی ایران و عراق در پشت درهای بسته اسلحه و دگر مهمات از اسرائیل .دریافت کردند!!! سیاست بورژوا- امپریالیستی در سطح جهان 'هم پیچیده هست و هم آسان'( نقل به معنی از خود زندگی در شعر زیبائی از شاملوی فقیدمان!!) حال آنکه فقط میبایست چشم بصیرت داشت و متد دیالکتیکی را در تجزیه تحلیل خویش بکار بست. آنوقت میتوان مو را از ماست کشید رفیق روزای عزیز!!!   در ضمن "اوکیف" بدرستی به سندرز صهیونیست میتازد (همانطور که من  بارها از مواضع جنایتکارانه  سندرز در دفاع از تمامی جنگهای اسرائیل علیه فلسطینی ها پرده برداشتم و در پویش انتخاباتی اش دستش را رو ) و همانطور ترامپ و هیلاری کلینتون را نیز افشا میکند.... تازه :  شما یک سیاست مدار و سناتور و نماینده مجلس آمریکا را بمن نشان بده که از ترس لابی صهیونیستها کاسه لیسی شان را نکرده باشند و نکنند!! اگر جیکشان در بیاید اصلا  شانس انتخاب مجدد  در سنا و کنگره نخواهند داشت !!! شاید رفیق روزا بگوید: مسئله اسرائیل  و جنایاتش علیه فلسطینیان را نباید با آشویتس و نسل کشی  فاشیستهای هیتلری قاطی کرد. هر چند این در وحله اول درست است ولی  من درهمین بلاگ بارها  ویدئو ها و اسنادی را مبنی بر زد و بند هیتلر با صهیونیستها و در دفاع از تاسیس کشور اسرائیل آورده  (و باز هم خواهم آورد)....رفیق روزا یا خواب تشریف داشته و یا خودش را-متاسفانه- به کوچه علی چپ زده....اینکه هولوکاست (که من هیچگاه نفی اش نکرده و نمیکنم ) نه فقط علیه یهودیان بلکه کولی ها و کمونیستهای روسی و مردم عادی(20 میلیون از 60 میلیون کشته شدگان در جنگ جهانی روس بودند) و معلولان و ....نیز رخ داده  هیچ شکی در میان نیست بلکه فقط و فقط در تعداد 6 میلیونی آن(وقتی فقط 4میلیون و نیم یهودی در کل اروپا بوده و تعداد یهودیان قبل و بعد از جنگ جهانی دوم اختلاف فاحش 6 میلیونی نداشته...) ... و اینکه به دروغ  میگویند که از جسدهای یهودیان  صابون و چراغ دم تخت ساختند ....باید شک کرد / داشت..... دروغ پشت دروغ صهیونیستها دستشان را بارهای بار رو کرده ...حقیقت فراتر از هجویاتی ست که صهیونیستها هر روزه با پتک (توسط فیلمهای هالیوودی ....و کتب و...) بر فرق جهانیان میکوبند.....تازه خود رفیق روزا بخوبی آگاه هست و یک بار مفصلا در  محاوره ای تلفنی در مورد گروه "آنتی فا "ی حامی اسرائیل(!!) در آلمان صحبت کردیم . خوانندگان عزیز میتوانند با جستجو در گوگول  به ماهیت ارتجاعی/فاشیستی/صهیونیستی آنها پی ببرند : در باندرولهائی که حمل میکنند شعارهای "مرگ بر آلمانی های ضد اسرائیلی " نوشته و حتی تجاوز به عنف  را برای آنها مباح/مجاز میدانند !!!خود بخوان حدیث این مجمل....شاید (و فقط شاید) رفیق روزا  ذهنش پر شده از تبلیغات بیش از حد گروه فوق الذکر و دگر شهروندان آلمانی که خود را در کشتار نازی ها "مقصر" میدانند  و احساس "گناه" میکنند ...اگر اینطور است من پیشنهاد میکنم کمی از اینها فاصله گرفته و متون تاریخی(و نه تبلیغات صهیونیستها) دیگری را نیز مطالعه کند....تا شاید( و فقط شاید) دیدش کمی تغییر کند....

مرگ بر فاشیسم و شبه فاشیسم در هر لوا و زیر هر پرچمی
زنده باد وحدت خلقهای جهان
زنده باد فدراسیون یهودیان و فلسطینیان در یک کشور واحد:
تا محو نهائی آن و برقراری آنارشی
زنده باد مبارزه طبقاتی زحمتکشان  جهان علیه سرمایه داری امپریالیستی
زنده و پاینده باد مبارزات آنارشیستی برای رهائی از هر گونه ستم
زنده باد فمینیسم آنارشیستی و محو مرد سالاری در جهان
زنده باد آزادی-زنده باد آنارشی
پیمان پایدار


No comments:

Post a Comment