Friday, September 18, 2020

#مسلح_شدن_مردم_ونبرد_نهایی

 برنامه_به_سوی_ایران_آباد:#پاسخ_به_پرسش_های_کنشگران# 

در مورد #شرایط_کنونی_کشور

https://www.youtube.com/watch?v=4LO-ZhUd4Ds

1:12:56

17Sept. 2020

در برنامه به سوی ایران آباد این هفته با حضور دکتر کوروش عرفانی به پرسش های کنشگران در مورد شرایط کنونی کشور پرداخته می شود. به این برنامه توجه فرموده و پیام ها و پرسش های خود را برای ما ارسال دارید تا در برنامه های بعدی به آنها بپردازیم.

برنامه به سوی ایران آباد از تلویزیون دیدگاه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰
کوروش عرفانی و نماشون افشین - بیانگر دیدگاه های حزب ایران آباد
=====================================================
پیشگفتار
عنوان این برنامه "مسلح شدن مردم و نبرد نهایی"، که از نویسنده این سطور است، بعضا و بخشا، در مقابل بخش دوم شعار "حزب ایران آباد" که همانا تشکیل "جمهوری_ایرانی" است که معنا مییابد.
بدیگر سخن: ما آنارشیستها نیرو و توان خود را برای تشکیل هیچ حکومت دیگری(هر چند موقت)، که به خیال خام "حزبِ ایرانِ آباد" به "جمهوریِ دموکراتیکِ ایرانی"خواهد انجامید، به هدر نخواهیم داد. سازماندهی ما تنها و تنها میبایست توسط تشکیل انجمنهای دموکراتیک مستقل در محله ها، محیط زیست(بخوان مجموعه آپارتمان ها و... ) و محل کار صورت پذیرد. در این انجمنها با مادیت بخشیدن زندگی انسانیِ ضدِ سرمایه دارانه با سه اصل عشق، همبستگی و کمک متقابل است که به تحقق آنارشیسمِ کمونیستی همت خواهیم ورزید. دست آخر، طبعا، امنیت این انجمنها ، در هر شهر، روستا و استان ،علیه رژیم ملاها ، توسط شاخه میلیشیای مسلح همین انجمنها بدست خود مردم خواهد بود.
بامید پیشروی برای تشکیل مناطق آزاد در سراسر ایران
زنده باد آزادی - زنده باد آنارشی
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment