Sunday, April 6, 2014

یادداشت سرگشاده به سیمین مجد

  در رابطه با ادعای " سقط جنین گرائی" من و فیمینیسهای آنارشیست!

*********************
باز تکثیر از صفحه رفیق عزیزمان روزا روشن ,با کمی اصلاحات لغوی و دستوری در متن ,در اینجا
زنده باد استقلال حقیقی زنان:آنارکو فمینیسم
پیش بسوی مبارزه ای سهمگین با فمینیسم خرده بورژوائی احزاب به اصلاح 
" کمونیسم کارگری" ایرانی در سوئد و حومه!!
توام با خنده و "تکبیر".....از من!! 
پیمان پایدار
********************
سیمین عزیز
    من از بررسی و برخورد به نظراتم از طرف شما بسیار ممنون هستم و شخصن (از اینکه شاید بدلیل "نه" گفتن به مناظره های نمایشی شوهرتان در کانال یوتیوب) آنقدر خوشحال شدم که انگیزه ی نوشتن در شما هم ایجاد گردید.
 اما عزیز من، اگر وقت کردید ,کتاب ویرجینیا ولف "اتاقی از آن خود" , را حتمن بخوانید.
   زمانش خیلی وقت است که فرا رسیده!
    زنان بیش از یک قرن است که در پی آزادی اقتصادی از شوهران اقدام کرده اند.
    آزادی عاطفی, اما, بس سهمگین است.
    هر زمان شما نیز مانند خانم آذرماجدی (همسر مرحوم منصورحکمت) تمایل به مناظره با من (و یا طرفداران حق انتخاب زنان بر بدنشان) را داشتید، من با افتخار در کنارتان نشسته و با شما گفتگو میکنم.
    و یا در هر موردی که شما علاقمند باشید.
    تا زمانی که برای یک گفتگو کوتاه مجبور به تحمل شوهرتان باشم، متاسفانه رغبت دیدارتان را حتی هم بگونه مجازی نخواهم داشت ,چه برسد که اشتیاق خواندن مقاله ی مشترک شما با همسر گرامی...!!
    راستش, حتی ,کودک من هم حاضر نیست اینهمه در من ادغام شود.
    استقلال زنان از جامعه ی مردان و شوهران و پدران، هزینه دارد.
    هزینه اش بسیار بالا است، میدانم.
باری: هر وقت خود اندیشه تان را, هر چند ناقص و ناکامل, بروی کاغذ آوردید و امضای خود را در زیرش گذاشتید، ارزش خوانده شدن و نقد احتمالی را دارد.
    دوران یک روح در دو بدن دیر زمانی است که گذشته!!
    پس, هر وقت نوشته ای از خود داشتید، برایم بفرستید، مطمعنن با اشتیاق خوانده و باز تکثیر هم میکنم.
    با دوستی
    رزا
********************
 پ.ن: علاقمندان به شنیدن فشرده ی نظراتم در مورد سقط جنین (بدون تحریف) میتوانند به گفتگوی زیر مراجعه کنند.
میزگرد رادیو پیام- ستمکشی زن، سقط جنین، کمونیسم
در این میزگرد رزا روشن آنارشیست فمینیست، آذر ماجدی از رهبری حزب اتحاد کمونیسم کارگری و رئیس سازمان آزادی زن و علیرضا بیانی ,از جریان مارکسیسم انقلابی, شرکت دارند و در مورد منشاء ستم کشی زن صحبت می کنند.

مرتبط:
   


برای خواندن بقیه ی نظرات  در روی کلمه ی اینجا کلیک کنید.

No comments:

Post a Comment