Monday, October 26, 2015

کمپین معترضین به مراسم مسخره ماه رمضان و ماه محرم در ایران‎

کمپین معترضین به مراسم مسخره 
ماه رمضان و ماه محرم در ایران

‎کمپین معترضین به مراسم مسخره ماه رمضان و ماه محرم در ایران‎'s photo.

از ابو علی سینا کتاب فلسفی به نام شفا به جای مانده است ....

وی در این کتاب با دلیل و برهان های عقلی باورهای مذهبیون را باطل اعلام می کند. ابو علی سینا در کتب تالیفی خود منکر وجود هرنوع معجزه میشود. ابوعلی سینا در کتاب "شفا" منکر زنده کردن مردگان توسط عیسی و تبدیل عصای موسی به مار و دونیم کردن ماه توسط پیامبر اسلام می شود. وی همچنین نظریاتی در رد وحی و وجود دوزخ و بهشت می دهد. او درباره خلقت جهان میگوید اگر تصور کنیم خدا لحظه ای تصمیم به خلق جهان گرفته باشد واجب می آید تصور کنیم که قبل از آن کار واجبی می کرده و واجب تر می آید که پیش از آن کار واجب، کار واجب تری و واجب تری و واجب تری و اگر این رشته را ادامه دهیم به بی نهایت می رسیم و چون بی نهایت در منطق امری مهمل است پس خلقت جهان هم امری مهمل است. «کتاب شفا » ابو علی سینا در زمان خود از سوی روحانیون به الحاد و کفر متهم شد. و به دستور خلیفه المنجدبالله در سال 555 هجری کتابهایش سوزانده شد. 

===================================
سهروردی متفکر مسلمان تالیف شفا ابن سینا را غفلت او از پیامبر اسلام می داند. ابن رشد متفکر مسلمان اندلس می گوید چگونه است که ابن سینا قوانین زیست شناسی برای انسان و موش را یکسان می داند حال آنکه انسان اشرف مخلوقات است. به خدا قسم که علم او فریبنده و سبب گمراهی خلق است. امام فریدالدین ابن غیلان حکیم قرن شش در یک رساله در محکومیت ابوعلی سینا می گوید : چگونه کسی می تواند آنچه انبیای الهی گفته اند را منکر شود نه معجزه را قبول کند و نه اعتقاد به قیامت را به خدا سوگند که او در قیامت از سرافکندگان است. امام محمد غزالی می گوید : چگونه است که شخصی چون ابن سینا گفته ی قرآن که آسمان و زمین در شش روز آفریده شده را انکار میکند و می گوید همه چیز از ازل بوده است ؟ حسن الاربلی محدث وحکیم مسلمان قرن هفتم در بستر مرگ می گوید : شهادت می دهم که خدا بزرگتر است و ابن سینا کذاب است. کتاب شفای ابن سینا در اروپا سالیان سال تدریس شد و باعث رنسانس و روشنگری گردید اما افسوس که مردم سرزمین ابن سینا به گفته های او پشت کردند و تا به امروز درگیر خرافا ت مذهبی اند.




No comments:

Post a Comment