Sunday, October 4, 2015


Putin on U.S.A Foreign Policy Eliteشاخ و شانه کشیدن پوتین دیکتاتور در مقابل رقیب تاریخی اش آمریکا
 
دیدن این ویدئو و دو ویدئو ذیل را به خوانندگان توصیه میکنم. حقیقت گفتمانی پوتین در این مصاحبه ها فقط دست هژمونیک امپریالیسم جهانخوار را رو نمیکند بلکه اهداف شوم خودشان را نیز آشکار و بر ملا : "منافع ما" , بخوان سهم "ایشان"- روسیه سرمایه داری- از غنائم موجود در جهان!!
البته بزبان آوردن چنین خزعبلات را نیز میتوان از رئیس حزب کمونیست چین(رئیس دولت)  هم متصور شد . چرا که صدها میلیارد دلارهای قرضه الحسنه  بانکهای چین هست که در منجلاب جنگهای ضد بشری عراق و سوریه و افغانستان و یمن و لیبی و سومالی ....خرج میشود و آتیه - احیانا- امپریالیستی(اگر جهانی بماند و تا آنموقع نسل بشرنابود نگردد, بقول استیون هاوکینگ) آنها را بخطر میاندازد.
 باری, تنها و تنها مبارزات طبقاتی و ضد امپریالیستی(=استعمار نوین سرمایه داری جهانی)زحمتکشان , زنان , بیکاران , حاشیه نشینان , همرزمان فراجنسیتی و.... در کشورهای پیرامون و خود مرکز(از آمریکا و چین و روسیه گرفته تا فرانسه و انگلستان و آلمان....) هست که میتواند و باید این موازنه ها را بهم زند و راهگشائی برای ساختن جهانی عاری از ستم  دهشتناک سرمایه و دیگر مشتقات رنگارنگش گردد.
پیش بسوی راهیابی برای ساختن چنین جهانی
زنده باد آزادی - زنده باد آنارشی
پیمان پایدار
****************

Putin at Valdai - World Order: New Rules or a Game without Rules (FULL VIDEO)

****************
Putin: Does anyone even listen to us?

No comments:

Post a Comment