Friday, May 19, 2017

شعری از آخرین کتاب بنیانگذار شعر گفتار

  رفیق سید علی صالحی

دختر ویولن زن در کوچه های برفی آذر ماه 
بهار 1396
"رهائی"

او که
برای بستن دست های من می آید
,بگو هیچ دست بندی با خود نیاورد
من دست هایم را
.به کودکان کوره پزخانه ها قرض داده ام

او که
برای بستن چشم های من می آید
بگو زحمت نکش
من چشم هایم را 
به دوقلوهای نرگس محمدی داده ام
.تا دیگر از تنهایی بی مادر خود نترسند

او که
برای کشتن کلمات من می آید
بگو کجای کاری تو
ترانه های من سال هاست سینه به سینه
.از گزند تازیانه و قیچی گذشته اند
حالا خود دانید...!
***************************

درود بیکران به سید علی  که فرزند خلف شاعران آزاده ای چون فرخی یزدی عارف قزوینی میرزاده عشقی و احمد شاملوی عزیزمان است.هر چند صالحی بمانند شاملو آنارشیست نیست اما بی شک جایگاه خاص خود را در میان عاشقان برابری و انسانیت داشته و دارد. زنده باشی شاعر دوست داشتنی تمام خلقهای منطقه 
پیمان پایدار 

No comments:

Post a Comment