Thursday, May 18, 2017

رژیم داعش منش شیعه مسلک اسلامی و "انتخابات" پیش روی

رژیم داعش منش شیعه مسلک اسلامی و "انتخابات" پیش روی



 دوازدهمین دوره از خیمه شب بازی جمهوری جوخه های اعدام و زندانهای قرون
 وسطی اسلام کثیف (به نام نامی محمد پدوفیل و زن ستیز/ باره) فردا جمعه 29 اردیبهشت برگزار میشود . قبل از هر چیز میبایست به یک چیز اعتراف کرد: هر چند این نظام جنایت پیشه و از سر تا پا فاسد سرمایه داری اسلامی در زمینه اقتصادی و فرهنگی شکست  مفتضحانه ای خورده اما در حیطه سیاست داخلی , متاسفانه,  تا حدی موفق بوده است. چرا ؟ واسه اینکه اگر در سال 84 با "بده" کردن رفسنجانی (هر چند لانسه کردن مقام ولی وقیح به خامنه ای زیر سر خود رفسنجانی بود...ولی بعدها  شخصیت خود شیفته خامنه ای تاب تحمل کوسه ماهی را نداشت و داعما با او- تا دم مرگ نحسش- شاخ به شاخ میشد) زمینه بسر کار آمدن احمقی نژاد را چیدند و موفق شدند; و اگر در سال 88 (هر چند سپاه پاسداران و "امامشان" تا حدی ناشیانه  با وارد کردن مزدوران چاقو بدست حزب الهیان لبنانی برای سرکوبهای بعد از کودتا عمل کردند ) با تمدید دوره احمقی نژادیسم بر خر مراد سوار شدند- بماند که شکست مفتضحانه مسئله هسته ای....که با هزار من عسل هم به سختی میشد قورتش داد ولی مجبور به پذیرش شدند- اینبار نیزرژیم تمامیت خواه مرتجع و سرکوبکر ولایت وقیح با حربه آوردن 'رئیسی' جنایت پیشه(بخوان ترساندن  توده ها  و  شایعه "برگشت" به دوران احمقی نژادیسم) سعی در کشاندن توده ها به پای صندوق رای کرده است(*). اینکه تا چه حد این سیاست موفق بوده یا خیر هنوز کاملا مشخص نیست. اما شواهد و قرائن مبنی بر اینست که متاسفانه بخشهائی از جوانان و زنان و خلقهای تحت ستم گول این سیاست را خورده و بنظر می آید که در ایندوره چند درصدی بیشتر از دور قبل در خیمه شب بازی فردا شرکت کنند .بزبانی ساده تر: اگر دفعه قبل 40 در صد رای ندادند اینبار شاید به 35- 30درصد برسد .

صد البته از روز اول معلوم بود که از نامزد شدن 'خیالباف' (واژه ای که از رفیق عزیزم 'روزا  روشن ' به عاریه گرفته ام) و اسحاق گودرزی- معاون روحانی(از دو نخود دیگه آش- میر سلیم و هاشمی تبا -در اینجا فاکتور میگیرم) صرفا میبایست بعنوان سپر محافظ و تقسیم کردن رای به نفع رئیسی و روحانی سخن گفت. بزبانی دیگر معرکه گیری شان فقط رنگ و لعابی موقتی داشته و   به موقع انصراف داده و به نفع دو دلقک اصلی کنار خواهند رفت- که رفتند . 

 ناگفته نماند, اینبار نیز بمانند دوره های قبل- از دو هفته پیش تا اطلاع ثانوی- بگیر و ببند ها خیلی کمتر شده وبعضا نادیده گرفته شده اند:(1) علیه 'بد حجابی' صرفا با تذکری ماستمالی گردیده (2) در مرز با عراق - اینطرف 'حلبچه' در خاک ایران- جائی که کولبران  زحمتکش خلق کرد همیشه علاوه بر سختی و مشقت کار طاقت فرسا و خطرناکشان با اذیت و آزار پاسداران روبرو بوده اند اینبار مشاهده شده که رویشان را به آنطرف کرده و ندیده گرفته شده اند .

از امروز پنجشنیه 7 صبح دیگر نامزدها حق تبلیغات نداشته اند . تا پاسی از شب خیابان ولی عصراز میدان ولی عصر تا تجریش مملو بود از ولوله و بوق زدن موتور سواران با بازو بندها ی بنفش.... و ماشینهای پر از سرنشین دختران و پسرهای جوان هوادار-عمدتا روحانی- و بعضا رئیسی.... یک نکته خنده دار را در اینجا میبایست بازگو شد: حوالی 11 چهارشنبه شب در خود میدان ولی عصر-که ترافیک سرسام آوری بود- یک راننده شخصی ای که  پوستر رئیسی را از ماشینش به بیرون نشانه رفته بود و بوق میزد یدفعه گفت: به "شیخ انگلیسی" (منظورش طبعا روحانی بود!!) رای ندین: فقط رئیسی !!!....هاهاها....خود بخوان حدیث این مجمل.....   شعارهای عمده  و بارز اینروزها نیز "دو باره میسازمت ایران" هواداران روحانی و "ایران اسلامی" هواداران رئیسی بوده است .

سخن کوتاه : اقتصاد ورشکسته و رانت خوار سرمایه داری وابسته به امپریالیسم نه با روحانی فریبکار(تا حدی یادآور خاتمی دغلباز و آب زیره کار) به "شکوفائی" میرسد و نه با رئیسی جلاد سالهای 67 و صندوق دار "آستان" کوفت رضوی(!!) که دارائیش چندین برابر درآمد سالانه رژیم منفور اسلامی ست.....پس کماکان شعار ما آنارشیستها "رای ندهید- شورش کنید" میباشد و بس . 

مرگ بر تمامیت رژیم سرکوبکر و ددمنش اسلامی
زنده باد مبارزات زحمتکشان- زنان - جوانان - قومیتها- و اقلیتهای مذهبی
پیش بسوی سرنگونی حاکمیت سرمایه و برقراری آزادی
زنده باد آنارشی
پیمان پایدار

***************************
(*) فراموش نکنیم: با سر پیچی کردن احمقی نژاد از دستورات "رهبرش" مبنی بر شرکت نکردن در "انتخابات" و بر عکس آن شرکت بیشرمانه خودش و معاون بی قواره الدنگش 'بقائی' نه تنها تف سربالائی بیش نبود....چرا که او نیز همچون خاتمی بیشرم ممنوع التصویر گردید...ولی با جایگزینی رئیسی کماکان این "ترس" و به نوعی "شور و شوق" شرکت مجدد بخشی از جوانان  و زنان و ملیتها  را دامن  زده اند .

No comments:

Post a Comment