Tuesday, December 12, 2017

Orthodox Jews in New York

یهودیان ارتدوکس در نیویورک
   به تصمیم ترامپ مبنی بر تغییر پایتخت اسرائیل از تل آویو
 به اورشلیم 
 
اعتراض میکنند
 

 protest US Jerusalem move

https://www.youtube.com/watch?v=dXqsHM_nlcw
4:56
***********************

“Settlers in the White House”: Palestinians Denounce Trump Jerusalem Order & Protest in Day of Rage

"اشغالگران در کاخ سفید": فلسطینی ها در اعتراض علیه سیاست اورشلیم ترامپ به تظاهرات روز خشم دست زده اند 
https://www.youtube.com/watch?v=RUepPd6dylw
23:21
=========================
پسگفتار
 دقیقا !! درست میگه "بودور حسن"-  دختر نویسنده نابینای فلسطینی : ماسک سیاست حقیقی امپریالیسم آمریکا بالاخره - بعد از چندین دهه- با این تصمیم ترامپ بر زمین افتاد....جنگ رهائیبخش فلسطین مشخص تر شده...معاهده اوسلو و پروسه به اصطلاح صلح مرده و... ساختن جنبش نوین برای رهائی فلسطین از یوغ صهیونیستها در دستور کار ماست...تصمیم  رئیس جمهور اوباما بعنوان "سیاهپوست خانگی"(* از منست و نه 'بودور حسن')  به دادن 38 میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل ....قبل از بیرون رفتن از کاخ سیاه و دگر حمایتهای پشت پرده امپریالیسم آمریکا و بعضا اروپائی در ادامه ربودن زمینهای فلسطینی و ساختن خانه های شهرکهای غیر قانونی برای 51 سال گذشته رخ داده ....عملا-و بالاخره- مقوله تشکیل کشور فلسطین در کنار اسرائیل را به زباله دان تاریخ فرستاد.
*****************
نظر سالیان سال نویسنده این سطور[بمانند 'بودور حسن'  و 'هنان اشرفی' - که تا دیروز در کنار محمد عباس بعنوان نماینده دولت ویشی فلسطینی (بخوان سگ زنجیری صهیونیستها )  خوش خدمتی خویش را به  اسرائیل  نشان داده است- و حالا واسه اولین بار اینچنین موضعی گرفته] : اسرائیل با ادامه سیاستهای فاشیستی -صهیونیستی اش در 51 سال گذشته(از جنگ شش روزه 1967 تا به امروز)عملا تشکیل کشور فلسطین را در تیکه پاره های ساحل غربی و غزه و شرق اورشلیم بعنوان پایتخت کشور آینده غیر ممکن ساخته است!! بزبان دیگر همسو با نظر رفیق ادوارد سعید فقید (وعلیه نوام چامسکی صهیونیست "چپ")  کماکان معتقدم که استراتژی انقلابی در این مرحله همانا می باید مبنی بر کنار گذاشتن توهم تشکیل کشور فلسطین و انحلال شهرکها صهیونیستی در مناطق اشغالی و تشکیل یک کشور(بخوان فدراسیون فلسطین - اسرائیل ) باشد و بس. حال آنکه تز حقیقی ما آنارشیست ها مادیت خود را همانا درمرحله دوم و نهائی خویش خواهد یافت : ادامه جنگ ایدئولوژیک - سیاسی برای انحلال کشور فوق الذکر و برقراری کمونهای مستقل محله ای .این تنها و تنها راه رهائیبخش فلسطینیان(اعم از مسلمان و یهودی و مسیحی ) و یهودیان اسرائیلی در منطقه میباشد . غیر از این همانا ناسیونالیسم کور فلسطینی- اسرائیلی به خشونتهای شبه فاشیستی کشانده خواهد شد. یعنی چیزی که با تصمیم اخیر ترامپ در کوتاه مدت بشدت شاهد آن خواهیم بود . 
پیمان پایدار
=====================
(*)House Nigerواژه ای که رفیق ملکوم اکس -بدرستی- در مورد برده گان خانگی که از اربابانشان در مقابل جنبش سیاهپوستان ضد برده داری حمایت میکردند استفاده کرد و در تاریخ ادبیات جنبش ضد برده داری ثبت گردید. یادش بخیر

No comments:

Post a Comment