Tuesday, September 1, 2020

#KevinKlosePresidentEmeritusOfNPR#مدیرمسئول_رادیوعمومی_ملی#

 من قبل از کار در ان پی آر ، مدیرعمده کلیه برنامه های تبلیغاتی دولت ایالات متحده آمریکا (سازمان سیا) از جمله صدای آمریکا ، رادیو آزادی ، رادیو عراق آزاد ، رادیو افغانستان آزاد، رادیو اروپای آزاد، رادیو آسیای آزاد ،شبکه تلویزیون جهانی و رادیو تلویزیون مارتی ضد کاسترو بودم. وظیفه من این بود که شنوندگان را درگیر باد کردگی(خبط/خواب) کنم و احساس کنند داستانهای هوشمندانه ای گوش میکنند تا وقتی جنگ بعدی وال استریت را می فروشیم به ما اعتماد کنند.

تهیه و ترجمه از: پیمان پایدار

Image may contain: 1 person, text that says 'HI, MY NAME IS KEVIN KLOSE npr INTELLIGENCE COMN A I AM THE PRESIDENT EMERITUS OF NPR PRIOR TO WORKING AT NPR, WAS THE DIRECTOR OF ALL MAJOR WORLDWIDE US GOVERNMENT (CIA) PROPAGANDA BROADCASTS INCLUDING VOA, RADIO LIBERTY, RADIO FREE IRAQ, RADIO FREE AFGHANISTAN, RADIO FREE EUROPE, RADIO FREE ASIA, WORLDNET TELEVISION AND THE ANTI-CASTRO RADIO/TV MARTI. MY JOB WAS το GET LISTENERS HOOKED ON FLUFF AND FEEL SMART STORIES so THEY'LL TRUST US WHEN WE SELL WALL STREETS' NEXT WAR.'

من قبل از کار در ان پی آر ، مدیرعمده کلیه برنامه های تبلیغاتی دولت ایالات متحده آمریکا (سازمان سیا) از جمله صدای آمریکا ، رادیو آزادی ، رادیو عراق آزاد ، رادیو افغانستان آزاد بودم، رادیو اروپای آزاد ، رادیو آسیای آزاد ،شبکه تلویزیون جهانی و رادیو تلویزیون مارتی ضد کاسترو بودم. وظیفه من این بود که شنوندگان را درگیر باد کردگی(خبط) کنم و احساس کنند داستانهای هوشمندانه ای گوش میکنند تا وقتی جنگ بعدی وال استریت را می فروشیم به ما اعتماد کنند.

No comments:

Post a Comment