Thursday, May 15, 2014

تصویری: مجری بی.بی.سی در برنامه زنده از دیوید کامرون خواست تا خفه‌ شود

تصویری: مجری بی.بی.سی در برنامه زنده از دیوید کامرون خواست تا خفه‌ شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۳
Balatarin 

 

 
Andrew Marr asks David Cameron to 'shut up'
تقاطع: «اندرو مار»، گوینده‌ی مشهور شبکه‌ی یک بی. بی.سی، روز یکشنبه (۱۱ می‌-۲۱ اردیبهشت) در شوی تلویزیونی زنده خود از نخست‌وزیر بریتانیا خواست تا «خفه شود» چرا که وقت برنامه تمام شده است.
 
به گزارش «تقاطع» این اتفاق زمانی افتاد که دیوید کامرون در حال اظهارنظر در خصوص دختران ربوده شده توسط گروه بوکوحرام در نیجریه بود و ناگهان “اندرو مار”، مجری برنامه، سخنان او را قطع کرد و گفت: «من، من… نخست‌وزیر خفه‌شو من سراسیمه هستم. من واقعا، واقعا متاسفم. ما زمان برنامه را رد کرده‌ایم.»
در پاسخ به این سخنان، کامرون که به لکنت افتاده بود، به جای واکنش تند، از این مجری کهنه‌کار عذرخواهی کرد و گفت: «من زیادی حرف زده‌ام، متاسفم.»
هرچند این احتمال وجود دارد که نخست‌وزیر بریتانیا متوجه کلمات استفاده‌شده از سوی “اندرو مار” نشده باشد، اما دیگر مهمان برنامه، کریستین امان‌پور، خبرنگار ارشد بین‌المللی سی.ان.ان، با حالت نگران چهره‌اش نشان داد که کلمات آقای “مار” را به خوبی شنیده است.
 
در همین حال، به نوشته‌ی وب‌سایت روزنامه‌ی «ایندیپندنت»، یک سخن‌گوی بی.بی.سی با بیان این‌که نمی‌تواند تایید کند که دقیقا چه چیزی در جریان این مکالمه گفته شده، گفت که «از میان میلیون‌ها نفری که این برنامه را دیده‌اند، تنها ۲۶ نفر نسبت به این موضوع شکایت کرده‌اند که نشان می‌دهد مساله‌ی حادی نبوده است».

No comments:

Post a Comment