Monday, May 19, 2014

بحران رژیم ولایت وقیح حل نشدنی میباشد: ملای ساوامائی ,روحانی, آخرین برگ پاسداران ؟!


 
        روحانی به منتقدان: 

بعضی‌ها خطای دید دارند و فکر می‌کنند ماشین هسته‌ای به عقب برمی‌گردد


روحانی قصد جمهوری اسلامی از مذاکرات را نه عقب‌نشینی هسته‌ای، بلکه راه انداختن ماشین حقوقی، سیاسی و تبلیغاتی در این زمینه دانست و گفت حکومت ایران به مخالفینش هم آزادی بیان و کلام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روحانی که روز یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت در مراسم «بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان انرژی هسته‌ای در سازمان سلامت» سخن می‌گفت، اظهار کرد: «اگر در زمینه فعالیت‌های علمی کار کردیم اما در زمینه حقوقی فعال نباشیم، ممکن است دشمن به بهانه واهی مشکل درست کند. اگر در زمینه سیاسی نیز کاری پیش نبریم دشمن با بهانه‌جویی، صحنه‌سازی‌های غلط سیاسی درست می‌کند. اگر در زمینه تبلیغاتی نیز نتوانستیم آن‌چه در دل داریم روی کاغذ بیاوریم و افکار عمومی را متقاعد کنیم، ممکن است شیاطین افکار عمومی جهان را منحرف سازند».
 
روحانی با بیان این‌که ما می‌خواهیم سه ماشین را با هم پیش ببریم، گفت: «ما در کنار ماشین فن‌آوری، ماشین حقوقی و سیاسی را هم راه بیندازیم و این ماشین دارد به سمت جلو حرکت می‌کند نه عقب؛ و بعضی‌ها خطای دید دارند و فکر می‌کنند این ماشین به سمت عقب حرکت می‌کند».
 
هم‌زمان عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی با اشاره به این‌که مذاکرات ایران و ۱+۵ در وین «با شام کاری کاترین اشتون و محمدجواد ظریف آغاز می‌شود و گفتگوها نیز در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه خواهند بود»، درباره دستور کار مذاکرات گفت که «در این دوره وارد نگارش متن خواهیم شد».
 
عراقچی تصریح کرد: «در مذاکرات گذشته درباره همه موضوعات بحث‌های مبسوط صورت گرفته است و در این دور از مذاکرات نیز قرار است درباره همه موضوعات گفتگو کرده و بحث‌های گذشته را به صورت توافق در بیاوریم».
 
حال حسن روحانی با حضور در مراسم بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی می‌گوید که ایران به دنبال بمب اتم نیست و می‌خواهد با استفاده از فن‌آوری هسته‌ای، واکسن تولید کند.
 
رییس قوه مجریه نظام جمهوری اسلامی با بیان این‌که «ما به‌جز شفافیت چیز دیگری نداریم که روی میز بگذاریم»، گفت: «هیچ چیزی به عنوان فن‌آوری راه علم و تکنولوژی و مسیر پیشرفت روی میز برای معامله نیست؛ چراکه این‌ها در مغز جوانان‌ها، دل ملت است و اراده کشور ما قابل معامله روی میز نیست».
 
ادعای روحانی مبنی بر شفافیت در حالی بیان می‌شود که جمهوری اسلامی یکی از شروط مذاکرات را «محرمانه ماندن» محتوای آن نامیده و گزارشی از جزییات توافق‌ها را به مردم ایران ارائه نکرده است.
 
وی در پایان سخن‌رانی روز یک‌شنبه خود گفت: «ما تابع آن مولایی هستیم که در دوران حکومتش به همه مخالفینش تا روزی که دست به شمشیر نبرده‌اند آزادی بیان و کلام داد. حتی آزادی داد که در مسجد کوفه بیایند سخن بگویند و توهین کنند اما روزی که دشمنان شمشیر را از نیام درآوردند رخصت نداد و ما نیز تابع مسیر علی مسیر حق و مسیر سیدالاوصیا علی علیه السلام خواهیم بود».
 
روحانی درباره این‌که آیا تعداد زیادی از زندانیان سیاسی، فعالان مدنی و روزنامه‌نگاران محبوس در زندان‌های ایران دست به شمشیر برده بودند یا خیر، نظری نداد.
*************************


رژیم منحوس اسلامی در بحران عمیقی بسر میبرد . این بحران بقول معروف "از اون تو بمیری ها نیست". به زبانی دیگر, پس از 35 سال (یک نسل + دوسال) تنها و تنها با قبول کردن طرح نهائی یانکی امپریالیسم در مذاکراتشان با گروه 1+5 پیرامون نیروگاههای(نظامی)هسته ای (که در مراحل آخرینش میباشد و میبایست تا ماه ژوئیه2014 /تیر ماه 1393 حل و فصل شود-نوش جان کردن دومین جام زهر کذائی )میتواند تعدیل یابد. تکرار میکنم :تعدیل یابد نه حل بحرانهای عمیق . چرا که رژیم اسلامی ایران ,بمانند رژیم صهیونیستی- فاشیستی اسرائیل , بدون بحران نمیتواند زنده بماند. بیک کلام, رژیم مافوق ارتجاعی ولایت قرون وسطائی وقیح بخاطر ماهیت تمامیت خواهانه اش (بمانند رژیمهای ایدئولوژیک اقتدارگرای روسیه بلشویکی دهه قرن بیستم و رژیم کنونی کره شمالی- توام با دروغ و تزویر) همیشه در بحران دست و پا میزند ودائما مشکلات عدیده فرهنگی-اجتماعی (از قبیل وضعیت اقلیتهای ملی/ مذهبی , مقوله خانواده- ازدواج های موقتی و دائم ,کار و تحصیل دختران - زنان و حجاب اجباری و...) و اقتصادی- سیاسی(بیکاری مزمن و تورم سرسام آور و سرکوب سیاسی و زندان و شکنجه و اعدام و..)  گریبانگرش میباشد و پاشنه آشیلش . صد البته برای امپریالیسم آمریکا ( و بعضا اروپائی ها, ژاپن  و کانادا) نقض حقوق بشر (اعدامهای وحشیانه در ملع عام و درون زندانها از یکطرف و شکنجه و کشتار مخالفین در زندانها و... ) بهیج وجه مسئله حادی نبوده و نیست و بقول معروف ککشان نیز نمی گزد .همینکه رژیم اسلامی در راستای طرح "اجماع واشنگتن" عمل کند(خصوصی گرداندن تمام نهادهای دولتی و قطع سوبسیدها در تمامی حیطه های اقتصادی:نئولیبرالیسم افسار گسیخته)- که تا بحال مو به مو اجرا کرده- و موی دماغ  سرمایه داری امپریالیستی در خروج نفت و گاز در منطقه نشود-  که نه توانائی اش را دارد و نه بنفع رانت خواران مفتخور میباشد- و موجودیت اسرائیل را نیز تهدید نکند- که جراتش را ندارد- کافیست تا  با رژیم ملاها کنار بیایند و اجالتا با این لاشه های متعفن اسلامی بسازند .

سخن کوتاه : رژیم ملاها, یازده ماه پیش, متاسفانه بار دیگر توانست 30 میلیون را به صندوقهای رای "دموکراسی" پارلمانی پوچ  بکشاند و دلقک شارلاتانی چون حسنک روحانی  را بنام رئیس حکومت دروغین "امید و تدبیر" و "اعتدال" به مردم تحمیل کند. حال آنکه ,همانطور که  میدانیم ,چند ماهی بیش سپری نشده بود که چهره کریه این جنایتکار اطلاعات چی سابق(که افتخار دادن لقب "امام " را اولین بار به خمینی پدوفیل, شیاد و جانی بخود نسبت داده و مهر  تائید بر کشتار سالهای دهه 1370 دانشجویان  زده و....)  بعنوان ناجی جدید سیستم ولایت آشکارگردید و حنای دستان تا مرفق به خون آغشته اش رنگ باخت!! اینکه دیگرچه باید رخ دهد و کی خواهد بود که دودمان این پست فطرتان فاشیست مسلک ریشه اش کنده شود را زمان تعیین میکند . و طبیعتا فقط و فقط خود مردم سلحشور و آزادیخواه(از جوانان و زنان گرفته تا کارگران و دگر زحمتکشان  شهر و روستا,خلقهای تحت ستم مضاعف قرار گرفته کرد, بلوچ,آذری , لر, عرب, ترکمن و روشن اندیشان مستقل- بدون هیچ وابستگی به احزاب فاسد راست و چپ و یا به اصطلاح " ملی/مذهبی") میتوانند و میبایست در پی جنگی بی امان و بی وقفه با این مفتخوران زورگو تصفیه حساب کنند و بس .
 پیش بسوی سرنگونی رژیم کثیف اسلامی 
زنده باد آزادی - زنده با آنارشی
پیمان پایدار    

No comments:

Post a Comment