Thursday, May 22, 2014

"جنگ گرگها" و اعتراف به شکست در مقابله با ماهواره و دنیای ارتباطات

 
اعتراف آخوند روحانی به شکست رژيم در جنگ با ماهواره و دنيای ارتباطات
****************
متن زیر را از صفحه سازمان مرتجع مجاهدین (و شورای کذائی شان )برای شما انتخاب کرده ام. هر چند این سازمان, با تمام خودشیرینی هایش, هنوز نتوانسته خودش را بعنوان آلترناتیو رژیم ملایان به اربابان یانکی امپریالیسم بقبولاند اما از آنجائیکه شباهتهای بیکرانشان با ماهیت ایدئولوژیک - سیاسی"برادران پاسدار" و رژیم ولایت وقیح غیر قابل انکار میباشد , بالطبع, همدیگر را بهتر از هر جریان دیگری میشناسند. ناگفته نماند ,این جریان خرده بورژوا در روند تحولات پس از بهمن 57 و جنگ قدرت با خمینی و باند منحوسش, با از دست دادن چندین هزار نفر از کادرها و جوانان پرشور و بعضا ناآگاه هوادار خویش در دهه 60 خورشیدی, شکست مفتضحانه ای را متحمل گردیدند .حال آنکه , پس از گریختن از چنگال خون آشام خمینی و کوچ کردن رهبریت سازمانشان به فرانسه و بعدها به عراق و...,دیری نپائید که خود مبدل به جریانی منحط وابسته به امپریالیسم شدند .از آنموقع تا به امروز با چندین و چند پشتک وارو ارتجاعی ماهیت کثیف خودشان را روز بروز بر همگان آشکار نموده اند .امید است که نسل کنونی در ایران ,با آگاهی هر چه بیشتر,گول این شیادان و ریخت و پاشهای میلیون دلاریشان, که از کانالهای متعدد در اروپا, آمریکا و خود منطقه میکنند , را نخورده و کماکان ایزوله نگه دارندشان. بامید روزهای بهتر . پیش بسوی سرنگونی رژیم تمامیت خواه ملائی.
پیمان پایدار
*******************
 
آخوند روحانی در یک تلاش شيادانه برای ارائهٴ خودش به عنوان چهره ای متفاوت از آخوندهای حاکم، به شکست رژيم در سد کردن امواج انقلاب ارتباطات به روی مردم و جوانان ايران، اعتراف کرد.
 
روحانی که شنبه 27 اردیبهشت در يک مراسم دولتی تحت عنوان «مراسم پايانی چهارمين جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات» سخنرانی می کرد، در حالی که می کوشيد وحشت و خصومت رژيم قرون وسطايی آخوندها با هر پديده نو را دغدغه ای برای ايمان جوانان جلوه دهد گفت: «چرا اين همه در تزلزل هستيم… فکر می کرديم اگر ويدئو وارد کشور شود، ايمان جوانان پر می زند، سالهای اول انقلاب دغدغه ما اين بود که مبادا يک دستگاه ويدئويی وارد کشور شود… ديديم آمد و به همه خانه ها رخنه کرد و بر ايمان جوانان اثر منفی نگذاشت».
 
آخوند روحانی سپس به شکست رژيم در جنگ با ماهواره نيز اعتراف کرد و گفت: «بعدها غصه ديگری شروع شد که با ماهواره ها چه کنيم… آمديم و در پشت بام ها و بالکنها با آن مبارزه کرديم، اما تأثيری نداشت».
 
آخوند روحانی در حالی که با اين سخنان تلاش می کرد خود را مخالف بگير و ببندهای رايج جلوه دهد نهایتاً نتوانست ماهيت سرکوبگر و امنيتی خود را بپوشاند و در يک جداسازی شيادانه ميان آزادی فردی در دنيای مجازی با آزادی بيان، گفت: «مصلحت ما در زمينه سياسی فقط امنيت و اسرار ملی است، نه چيز ديگر».
 
اظهارات روحانی در عين فريبکاری، يک بار ديگر بن بست و جنگ درونی رژيم بر سر دو خط متفاوت باند خامنه ای و باند رفسنجانی ـ روحانی برای مقابله با خطر انفجار اجتماعی را به نمايش گذاشت.
 
باند ولی فقيه از آن وحشت دارد که باز شدن هر گونه رخنه يی در سد اختناق به شکستن اين سد و جاری شدن سيلی که تمام رژيم را با خود می برد، خواهد انجاميد و باند ديگر اصرار می ورزد اگر سوپاپ اطمينانی در اين ديگ عظيم بخار ايجاد نشود، انفجار مهيبی که در راه است، تمامی رژيم را به باد فنا می دهد.
 
 

No comments:

Post a Comment