Saturday, January 20, 2018

If MLK Sneezed (MLK's Last Speech)

آخرین سخنرانی مارتین لوتر کینگ شب قبل از ترورش توسط سازمان سیا
"اگر من عطسه کرده بودم"
https://www.youtube.com/watch?v=UpV9vlK3bRg&feature=youtu.be
4:52
ترجمه از : پیمان پایدار

The night before his assassination, MLK delivered his most suspenseful, surprising, and inspiring speech — and it’s not “I Have a Dream”. In “If I Had Sneezed” MLK tells the mostly forgotten story of his near death experience — an attempt on his life, several years earlier.

شب قبل از ترورش، م.ل.ک سخنرانی شگفت انگیز، تعجب آور و الهام بخش خود را تحویل داد - و این سخنرانی "من رویایی دارم" نبود. در این سخنرانی"اگر من عطسه کرده بودم" م.ل.ک داستان عمدتا فراموش شده تجربه نزدیک به مرگش را می گوید - تلاشی برای ترور کردنش ، چند سال قبل.

No comments:

Post a Comment