Wednesday, August 1, 2018

"خامنه ای حیا کن مملکتو رها کن" !!

شعاری که توده های جان به کف رسیده در 'شاپور' شهر اصفهان ، دیروز دهم امرداد ماه، با صدایی رسا فریاد میزدند. شعار " شاپوری با غیرت - حمایت حمایت " نیز پیش بند شعار فوق الذکر بود!! قابل توجه است که، جوانان و اقشار گوناگون مردم -بدون هیچ واهمه ای، با شعار "نترسید نترسید ما همه با هم هستیم" در مقابله با گارد ضد شورش و پرتاب گاز اشک آورهایشان -با سوزاندن لاستیک -قهرمانانه ایستادگی کردند و خیابان خمینی دجال را بستند و نیروهای سرکوبگر نظام ولایت وقیح مجبور به عقب نشینی شدند!! آتش دود غلیظی که برخاسته و خیابانهائی که مملو از سنگ و آجر بود نیز،طبعا، جلب توجه میکرد . درگیریها در خیابانهای مشیر الدوله و چهار راه هزار دستان نیز ادامه داشت. دگر شعارهای اینروزهای گرم تابستان ،همانا،"مرگ بر دیکتاتور" مرگ بر بیکاری" و مرگ بر گرانی" بوده است. همچنین شعار معروف / مورد علاقه دی- بهمن سال پیش " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" نیز فضای انقلابی شهر اصفهان را نیز پر کرده بود.
=================
باشد که اینگونه تظاهرات، در اکثر شهرهای بزرگ و متوسط و کوچک، گسترش  یابد و از دل همین جنبشهای خود جوش و مردمی انجمنهای مستقل دموکراتیک محله ای ظهور کنند!! چرا که، توده ها نه تنها نباید و نمیبایست به هیچ حزب ،اتحادیه، سندیکا و یا ،احیانا، به هیچ گروه "چریکی" داخلی برای سرنگونی رژیم تا بدندان مسلح ملاها متکی باشند؛ بلکه- بدتر از آن-هیچ امیدی به نیروئی از خارج مرزها( که طبعا ساخته و پرداخته امپریالیستها خواهد بود) نیز نمیبایست داشته باشند.
 بدیگر سخن : "ناجی" مردم سلحشور و آزادیخواه ایران (و جهان) خودشان و انجمنهای محله ای و محیط  زیستی (شهرکهای شبیه اکباتان در تهران و...)  و محل کاری ای ست که خود با دستان و همت فکریشان خواهند ساخت. این همان ساختن ابتدائی ترین نطفه های آنارشی یا جامعه خودگردان ضد سرمایه داری و ضد دولتی ای ست که انسانهای شریف و فرهیخته میبایست بر مبنای آن خود را از یوغ استثمار فیزیکی و استعمارفکری/روانی (بخوان از خود بیگانگی) برهانند.
  
زنده باد زحمتکشان(بخوان کارگران شهر و روستا ، بیکاران ، جوانان، دستفروشان  و زنان) و خلقهای تحت ستم در اقصی نقاط ایران 
سرنگون باد رژیم سرمایه داری ملاهای فاسد و زورگو 
با پیوستن به شورشهای مردمی، نطفه های آینده ایران و منطقه را با هم بسازیم
زنده باد آزادی- زنده باد آنارشی
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment