Sunday, January 13, 2019

 نمیشه_فاطمه_مهلبان_با_متن_ترانه#

https://www.youtube.com/watch?v=eB2Bq_gkqvI
4:48






متن ترانه نمیشه از فاطمه مهلبان

دل از عشقش دگر کندم رفتم بار سفر بندم
دل از عشقش دگر کندم رفتم بار سفر بندم
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
ولی دیدم بازم مثل همیشه
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
خواهم چون نسیمی گریزم از کنارش

خواهم با جفایی خزان سازم بهارش
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
اما باز دوباره نمی دونم چی می شه؟
پس از این بی وفایی ها نمی خواهم تورا هرگز
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
تو باش و هرچه خواهی کن که من رفتم خداحافظ
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
اما باز دوباره نمی دونم چی می شه؟
خواهم با جفایی خزان سازم بهارش
خواهم چون نسیمی گریزم از کنارش
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
تو باش و هرچه خواهی کن که من رفتم خداحافظ
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
پس از این بی وفایی ها نمی خواهم تورا هرگز
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه
نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

No comments:

Post a Comment