Monday, January 28, 2019

آواز_نگاه_کاری_از_گروه_خزان_با_صدای_مجتبی_عسگری# 

(#Khazan_Ensemble_Avaze_Negah)

8:20

=====================


آواز نگاه

شعر: هوشنگ ابتهاج
آواز: مجتبی عسگری
آهنگساز: سامان صادقیان
تنظیم: میثاق مهرپور


Avaze Negah
Vocalist: Mojtaba Asgari
Lyrics: Hoshang Ebtehaj


Music: Saman Sadeghian
روح اله الله دادی: نی
Arrangement: Misagh Mehrpour


اعضای گروه:
پویان جمشیدی: سازهای کوبه ای


ذبیح الله وحید: کمانچه آلتو
میثاق نهرپور: عود
سامان صادقیان: تار


محمد جمشیدی: تنبک
-------------------------------------------------------------------------

می شنوم می شنوم آشناست موسیقی چشم ِ تو در گوش ِ من موج ِ نگاه ِ تو هماواز ِ ناز ریخت چو مهتاب در آغوش ِ من می شنوم در نگه ِ گرم ِ توست گم شده گلبانگ ِ بهشت ِ امید این همه گشتم من و ، دلخواه ِ من در نگه ِ گرم ِ تو می آرمید زمزمه ی شعر ِ نگاه ِ تو را می شنوم ، با دل و جان آشناست اشک ِ زلال ِ غزل حافظ است نغمه ی مرغان ِ بهشتی نواست می شنوم ، در نگه ِ گرم توست نغمه ی آن شاهد رؤیانشین باز ز گلبانگ ِ تو سر می کشد شعله ی این آرزوی آتشین موسقی چشم ِ تو گویاتر است از لب ِ پر ناله و آواز ِ من وه که تو هم گر بتوانی شنید !زین نگه ِ نغمه سرا راز ِ من

No comments:

Post a Comment