Saturday, November 17, 2012

 بین آزادی و بردگی فقط یک خطه
"entre la libertad y la esclavitud
solo hay una linea"
Buena Noche Compañeros...شب شما بخیر رفقا
 ......
Yo te quiero libre...من تو رو آزاد میخوام

 خواننده مترقی :
 

 Silvio Rodriguez.
سیلویو رودریگز کوبائی


 Yo te quiero libre,تو رو آزاد میخوام
libre y con amor,آزاد و با عشق
libre de la sombra,آزاد از سایه
pero no del sol.اما نه از آفتاب

Yo te quiero libre,تو رو آزاد میخوام
como te viví,همانگونه که با تو زیستم
libre de otras penasآزاد از دردهائی دگر
y libre de mi.و آزاد از من

La libertadآزادی
tiene alma claraدارای روحی شفافه
y solo canta cuando va batiendo alas,
و فقط وقتی آواز میخونه که درحال بال زدنه
 vuela y canta, libertad.پرواز میکنه و آواز آزادی سر میده
La libertadآزادی
nació sin dueñoمتولد شد بدون صاحب
y yo quien soy para colmarle cada sueño,
ومن کیم که بخوام هر آرزوئی رو برآورده کنم
 y yo quien soy para colmarle cada sueño.
 ومن کیم که بخوام هر آرزوئی رو برآورده کنم
Yo te quiero libreتو رو آزاد میخوام
y con buena feو با نیتی خوب
para que conduzcasواسه اینکه هدایت کنی
tu preciosa sed.عطش دلپذیرت رو

Yo te quiero libre,تو رو آزاد میخوام
libre de verdad,آزاد واقعی
libre como el sueñoآزاد بمانند خواب/ رویائی
 de la libertad.از آزادی

La libertad...آزادی

Yo te quiero libreتو رو آزاد میخوام
como te viví,همانگونه که با تو زیستم
libre de otras penas,آزادی از دردهائی دگر
libre de otras penas,آزادی از دردهائی دگر
 libre de otras penasآزادی از دردهائی دگر
y libre de mi.و آزاد از من


ترجمه از: پیمان پایدار


No comments:

Post a Comment