Wednesday, February 13, 2013

سند دست داشتن احمدی نژاد در کشتار دهه  60 ,
 به همراه مختصر توضیح

من کاه هم بار احمدی نژاد نمی کنم, ولی این نامه خیلی خنده داره. من منکر وحشی بودن جانیان سیاست مدار نیستم از خود احمدی نژاد گرفته تا موسوی و خاتمی و خامنه ای و خمینی و.... ولی در کدام یک از نامه های جمهوری سراغ دارید که به وضوح گفته باشد اعدام انقلابی یا تیر خلاص زدن! در ضمن در متن گفته که "لیست اسامی به نامه پیوست است" ولی بالای صفحه زده پیوست 1برگ. اگر این نامه واقعیت داشته باشد باید اسامی افراد با مشخصات آن نوشته شود, مثل شماره زندانی یا نام پدر یا شماره شناسنامه یا یک چیزی که آنها را متمایز کند. حال من مانده ام که چه طور می توان 720 نفر اسم با مشخصات در یک برگ نوشت! اصلا بدون مشخصات! و در این جا سوالی که برای من درست شده است این است که!؟ این نامه را چه کسی منتشر کرده است و چه سودی می برد؟ دالتون ها(لاریجانی ها) یا سبزها و اصلاحات چی ها!؟
 


توضیح

من عکس را از فیس بوک گرفتم که زیر آن نوشته است دهه 60 و در نامه نوشته است 72

 
***********************
با عاریه گرفتن از صفحه مجازی(بلاگ) سرزمین سبز
sarzaminesabz.blogspot.com
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment