Friday, April 12, 2019

#تروریست_خواندن_سپاه_پاسداران#

تروریست_خواندن_سپاه_پاسداران_از_طرف_رهبر_حاکمیت_امپریالیستی_آمریکا#

اینکه تمامی حکومتها /دولتهای جهان ،بخصوص نیروهای سرکوبکرشان ،تروریست مسلک و از ریشه فاسد هستند برای ما آنارشیستها حرف تازه ای نبوده، نیست و نخواهد بود. تنها چیزی که اعلام علنی آن از طرف حاکمیت امپریالیسم آمریکا(که  دستانشان به خون میلیونها انسان بیگناه آغشته)"چالش" برانگیزش میکند همانا زمان و استفاده مایکیاولی از آن است. بزبانی ساده تر: تا وقتی که عملکرد "پاسداران" در افغانستان،عراق و سوریه همسو با منافع جهانخوارانه شان بود زیر سبیلی رفع و رجوع میشد و حرفی از "تروریست" خواندنش در میان نبود؛ ولی حالا که برای "پیروزی" نتانیاهو در شعبده بازی فی مابین جانیان صهیونیست مسلک فاشیست مآب میتواند کارساز باشد مطرح میشود.

 جالب توجه است که این تصمیم ترامپ، بمانند خیلی از تصمیمات دیگرش، (1) نه تنها از طرف عمده کشورهای امپریالیستی اروپائی-به خاطر تضادهای فی مابینشان- مورد تقبیح قرار گرفته ؛ بلکه از طرف دولت سرسپرده مصر و خیلی از کشورهای دیگر با انتقاد شدیدی روبرو شد.(2) یکبار دیگر،غیر مستقیما، به کمک حاکمیت جنایتکارانه ملاهای سرمایه دار شتافته و آنها را در مسند قدرت مستحکمتر از پیش کردند. بخصوص در شرایط کنونی که سیل ویرانگر، مجددا، مردم ایران را سرگرم کمک رسانی به هموطنی هایشان کرده و داغی بزرگ بر قلبهایشان.

و به این میگن نون قرض دادن "ناخواسته" سیاستمداران در سیستم جهانی دولتمردان مافیایی !! فقط در این میان به اصطلاح "اپوزیسیون" ملاها در غرب ،یا به قول معروف دگر سرسپرده گان امپریالیستها که در آب نمک خوابانده شده اند، با دمشان دارند گردو میشکنند...که اینم،طبق معمول ثنواتی، کوتاه مدت و زودگذر است!!
تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل

نابود_باد_سرمایه داری_امپریالیستی_و_دولتهای_رنگارنگ_ضد_بشری_در_جهان#
مرگ_بر_رژیم_ولی_وقیح_و_تمامی_مزدوران_ریز_و_درشت_در_سراسر_جهان#
زنده_باد_مبارزات_زحمتکشان_در_ایجاد_آلترناتیوی_مستقل_و_حقیقتا_انقلابی:#آنارشیسم_در_عمل#
زنده_باد_آزادی_زنده_باد_آنارشی#
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment