Wednesday, December 4, 2019

آزمایشات "#وحشیانه" #روی_میمون# 
'#Barbaric' #tests_on_monkeys
منجر به #تعطیلی_آزمایشگاه_آلمان_می_شود# 
#lead_to_calls_for_closure_ofGerman_lab

Undercover footage at the Laboratory of Pharmacology and Toxicology (LPT) near Hamburg published by Cruelty-Free International and Soko Tierschutz shows technicians with metal prongs grabbing macaque monkeys by the neck. The monkeys are restrained by braces during testing. The footage also shows primates being handled “violently” by technicians: in one incident a monkey has its head smacked against a door frame.
افشای فیلم های مخفیانه گرفته شده از آزمایشگاه داروسازی و سم شناسی (ال پی ت) در نزدیکی هامبورگ توسط سازمان بین المللی رها از ستمگری و سوکو تیرشوتس تکنسین هایی را نشان می دهد که با میخ های فلزی گردن میمون های ماکویی را می گیرند. میمون ها در طول آزمایش توسط دستبندهائی مهار می شوند. این فیلم همچنین نشان می دهد که میمون ها با "خشونت" تکنسین ها مواجه شده و اداره می شوند: در یک مورد/ حادثه سر میمون را به قاب درها زده اند.
Some of the monkeys appeared to be kept alone in metal cages measuring less than a cubic meter and are seen spinning in circles, indicating high levels of distress. They were reportedly forced to stand for long periods. Dogs are pictured laying in what seemed to be their own blood and feces, with one beagle in a cage appearing to be bleeding. Staff also appeared to mishandle cats.

به نظر می رسد که برخی از میمون ها در قفس های فلزی با اندازه کمتر از یک متر مکعب به تنهایی نگهداری و در حال در چرخش دیده می شوند ، که این نشان از سطح بالایی از پریشانی میکند. طبق گزارش ها ، آنها مجبور به ایستادن برای دوره های طولانی شده اند. سگهایی به تصویر کشیده شده اند که به نظر می رسد در خون و مدفوع خود غوطه ورند، و یک عقاب در قفس دیده می شود که در حال خونریزی است. به نظر می رسد که کارکنان با گربه ها نیز 
بد رفتاری می کنند.
تهیه و ترجمه از: پیمان پایدار

About this website
THEGUARDIAN.COM
'Barbaric' tests on monkeys lead to calls for closure of German lab

No comments:

Post a Comment