Wednesday, December 11, 2019

بارون_ایلیامنفرد#

5:33

بارون می زنه روی گونه هام می باره روی شونه هام بارون وای از این گذر دورون بارون میاره برام یادت رو گرمیه خاطراتت رو بارون وای از این گذر دورون صد تا بهار گذشت هی روزگار گذشت شب های تار گذشت صبح غم بار گذشت اما این قلب من لحظه ای از تو یار نگذشت برف سفید دیدیم ماه و خورشید دیدیم لرزش بید دیدیم موی سپید دیدیم اما از میوه ی باغچه ی عاشقی نچیدیم من پشت شیشه با چشم های بارونی منتظر می مونم ، تنها تو می دونی خونه بی تو شده زندون خاطره یاد تو می باره از پشت پنجره ای تو بهار من ، ای تو دلدار من بی تو خزون شده آخره کار من طی شده عمر من پشت این پنجره بغض ابر های دل ، ریخته تو هنجره بارون می زنه روی گونه هام می باره روی شونه هام بارون وای از این گذر دورون بارون میاره برام یادت رو گرمیه خاطراتت رو بارون وای از این گذر دورون صد تا بهار گذشت هی روزگار گذشت شب های تار گذشت صبح غم بار گذشت اما این قلب من لحظه ای از تو یار نگذشت برف سفید دیدیم ماه و خورشید دیدیم لرزش بید دیدیم موی سپید دیدیم اما از میوه ی باغچه ی عاشقی نچیدیم صد تا بهار گذشت هی روزگار گذشت شب های تار گذشت صبح غم بار گذشت اما این قلب من لحظه ای از تو یار نگذشت برف سفید دیدیم ماه و خورشید دیدیم لرزش بید دیدیم موی سپید دیدیم اما از میوه ی باغچه ی عاشقی نچیدیم

No comments:

Post a Comment