Sunday, April 7, 2013

نامه خمینی به کارتر:کمونیسم را مهار می کنیم و نفت را می فروشیم
 شنبه, ۱۷ فروردین , ۱۳۹۲

Sepidedam.com

 

در برنامه افق با نام “شاه رفت” ( پخش شده در بهمن ۱۳۹۱) میهمانان برنامه دکتر عباس میلانی، عبد العلی بازرگان و منصور فرهنگ بودند. دکتر میلانی پژوهشگر تاریخ معاصر گفت نامه های زیادی میان خمینی و کارتر رد و بدل شده است که اسناد آن موجود است و خمینی در آنها به امریکا وعده مهار کمونیسم و فروش نفت را داده بود. همچنین در این برنامه افشا شد که مهدی بازرگان با آمریکایی ها و از جمله ژنرال هایزر تماس مستقیم داشته و خمینی و بازرگان هر دو در جریان نامه ها و تماس های محرمانه یکدیگر با دولت امریکا بوده اند. منصور فرهنگ نیز گفت که در تهران با رمزی کلارک مامور دولت امریکا بر ضد شاه به راهپیمایی می رفته است.
 
عبد العلی بازرگان هنگامی که سیامک دهقان پور از او درباره روابط محرمانه پدرش با امریکا پرسید گفت این مذاکرات با همهٔ گروه‌ها بود ، من از جزئیات خبر ندارم.

**************************

این در راستای همان سیاستهای امپریالیستی ,"کمیسیون سه جانبه"(*), برای جایگزین کردن رژیم سرسپرده , ولی تاریخ مصرف به اتمام رسیده, شاه معنا داشته و میدهد . اینکه بیائی تو تلویزیون و با گریه زاری بگی"صدای انقلابتون رو شنیدم" دیگه فرسنگها دیر بود و میبایست چمدونا را می بست و به 25 میلیارد دلار-7 تومانی- خوابانده تو بانکهای خارجی بسنده میکرد و به سفری نابرگشتنی میرفت. باری, اسنادهای زیادی مبنی بر این استراتژی دراز مدت امپریالیستی موجود هست که بالاخره به بیرون درز خواهند کرد. در یک کلام, برای حفظ نظام سرمایه امپریالیستی به اوزگل کون نشوری چون خمینی, که تاریخچه تفکرات مرتجعانه اش زبانزد عام و خاص بود(جز برای روشنفکران چپ!!) میبایست متوسل شد و زمام رسانه ها را بدستش میداد تا بهتربتواند مبارزه طبقاتی را بکجراه برده و "راهبری" توده های به خشم آمده را مهندسی کند .آری ,میبایست یک نسل بسوزد و نسل دکوراژه شده ای بعدی چشمهایش را بشوید تا تاریخ حقیقی راه خود را بالاخره باز یابد. دیر نیست که این نسل جدید و رزمنده بساط جهل و ستم را از ریشه بسوزاند و جامعه ای نوین را مبنی بر عشق وهمبستگی بنا کند . بامید اونروز.
(*)Trialateralism(Trialteral commissions and Elite Planning for World Management).
Edited by Holly Sklar
زنده باد مبارزه طبقاتی- زنده باد انسانیت
پیش بسوی آزادی و آنارشی
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment