Saturday, September 22, 2018

#پرچم_دروغین_دیگری_از_رژیم_ملاها !!

یکبار دیگر #ترور_ساختگی_پاسداران_ملاها باعث مرگ و میر
 .بیست و اندی از افراد بیگناه شد

همه شواهد و قرائن نشان از این میدهد که رژیم جنایت پیشه اسلام ناب محمدی  یکبار دیگر دستان خود را با خون کودکی چهار ساله، یک زن، یک پیر مرد و بیست و اندی سرباز وظیفه آلوده کرد تا بلکه با مظلوم نمائی در برابر جهانیان ، بخصوص امپریالیسم آمریکا، که روحانی شیاد برای سخنرانی در سازمان ملل به آنجا سفر کرده، بتواند امتیازی سیاسی هر چند ناچیز- برای شرایط اسفناک اقتصادی ای که با تحریمهای جدید گریبانگیرش است- بدست آورد. 

به آتش کشیدن سینما رکس آبادان و کشتن چند صد نفر قبل از قیام 1357 اولین اقدام ملاها بود؛ بمب گذاری در رژه ارتش در سال 89 در مهاباد ، که به کشته شدن چندین نفر منجر شد،کافی نبود؛ ترقه بازی حرم مقعد دجال و پشت و پست خونه مجلس نیز کفاف نداد؛ حالا در رژه ارتش در اهواز این دسیسه را طراحی و به اجرا می گذارند تا زمینه مادی سرکوب خونین جنبش مدنی شهروندان اهوازی( و یا دگر شهرهای استان خوزستان که از شرایط بد آب و هوائی رنج میبرند) را با خیال راحت به پیش برند. کور خوانده اند. مردم سلحشور و بخصوص نسل جوان گول ملاها و پاسداران جانی را نخواهند خورد.

باید هوشیار بود و با سازماندهی گروه های کوچک دفاع از خود(بمانند رفقای 'بلوک سیاه' در اروپا و آمریکا علیه مقابله با فاشیستها و پلیس ضد شورش) نباید گذاشت که سیطره شوم حکومت نظامی پاسداران جنایتکار بر شهرهای حساس جنوب ، شهرهای مرزی شرق (منطقه سیستان بلوچستان همجوار افغانستان و پاکستان) و غرب(در استانهای کردستان و آذربایجان غربی همجوار عراق و ترکیه)  کشور گسترش یابد. اینکه شرایط اسفناک اقتصادی و مشغله اکثریت قریب باتفاق زحمتکشان برای تامین حداقل معیشت زندگی به خیلی ها امکان فعالیتهای گسترده سیاسی اینچنینی را نمیدهد  بر همگان مثل روز روشن است. بهمین منظور جوانان - زن و مرد-  تنها قشری هستند که میبایست در این مهم نقش سازنده ای ایفا کنند .

 به امید رادیکالیزه شدن هر چه بیشتر جنبشهای نوپا و خلاق برای 
مقابله با رژیم منفور اسلامی.

مرگ_بر_تمامیت_رژیم_ولایت_وقیح#
زنده باد مبارزات بر حق زنان،جوانان،کارگران و خلقهای تحت ستم
زنده_باد_آزادی- زنده باد #آنارشی#
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment