Friday, September 21, 2018

جان اف کندی زمانی چنین گفت :

J. F KENNEDY ONCE SAID: "One day ,after I am long gone,you'll remember me & say ,we should have stopped the nuclear program of Israel, abolished the Federal Reserve & kicked all secret societies, occultists, usurpers & zionists out of our wonderful country, to keep it that way, but it is never too late, just remember."

یک روز،بعد از اینکه از رفتن من مدتها گذشته باشد،شما مرا به یاد خواهید آورد و خواهید گفت، ما باید برنامه هسته ای اسرائیل را متوقف ، بانک فدرال رزرو( که بانکی خصوصی و متعلق به خانواده راتچایلد است-م) را ملغی  و همه جوامع مخفی، سری/اسرار آمیز،غاصبین(بخوان فراماسیون و 'ایلومیناتی' را-م) و صهیونیستها را از کشور فوق العاده مان بیرون، و اینگونه حفظش می کردیم، اما هرگز دیر نیست، فقط به یاد داشته باشید. "
--------------------------------
یادمان نرفته که 'ج.اف کی'، به عنوان نماینده امپریالیسم آمریکا، کلی از پروژه هائی را که به او سپرده شده بود به نحو احسن پیاده کرد و جنایتکاری بیش نبود.بطور مثال، در سیاست خارجی: بمباران دهشتناک دو ساله ویتنام  و استفاده از نپالم، بمباران مناطق صنعتی کوبا و کشتن بسیاری از مردم، بمباران هتل ، خرابکاری،غرق کردن کشتیهائی ماهیگیری و بالاخره حمله شکست خورده به خلیج خوک ها؛ زمینه سرکوب شدید در کشورهای آمریکای لاتین و حمایت از دست نشاندگان گانگستر مآب نئو نازی. در زمینه سیاست داخلی: هر چند در میان سیاهپوستان محبوب بود ولی آنها از نقش واقعی کثیفش در جنبش حقوق مدنی سیاهپوستان در آمریکا خبر نداشته و ندارند . دست آخر، او اولین رئیس جمهور بود  که مهارت خاصی در استفاده از تلویزیون، به عنوان ابزار پروپاگاندائی، داشت. و در این حیطه، متاسفانه، توانست به اصطلاح روشنفکران را گمراه و هوادار خود سازد. باری، بماند، اما به خاطر مسائل فوق الذکر کشتنش را صلاح دیدند و معاونش، جانسون، که خود در دسیسه ترورش دست داشت، بجایش نشست.
 ننگ بر تمامی سیاستمداران و دولتهای جهان!!
  زنده باد آزادی - زنده باد آنارشی
ترجمه ، تلخیص  و پسگفتار از: پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment