Friday, September 21, 2018

نامه شجاعانه محمد نجفی وکیل دادگستری به ولی وقیح: تو انتخاب ما نیستی!!

آقای خامنه ای
انتخاب ما نه امام در ماه بود  نه ملت در چاه!
وقتی کسی را ببری تا ماه بالا، دیگر دست و صدایت به او نمی رسد، خدائی می کند
ناخودآگاه!
نسل ما نبود یا بود و گا گله می کرد ولی ما را زبان گفتن آری یا نه  نبود. گریه می کردیم و می خندیدیم. می خوردیم و پوشک می شدیم. ببخشید آن زمان پوشک نبود ما قنداقه می شدیم. با چرخش کودکانه!، کهنه پیچ می شدیم! اگر این سنت حسنه باقی بود با تحریم پوشک دچار مشکل نمی شدیم. حواستان هست با پوشک، یواشک یواشک وارد حرفهای بو دار شدیم!

نسل ما از ثانیه اول که زاده شدیم بدون اینکه چون شما معجزه وار،بلند یا علی! گفته باشیم وارث ایران و نام و دین و مذهب و حکومتی دینی شدیم.ارث اجباری. خروج از دین اعدام خروج علیه حکومت اعدام! آیه لااکراه فی الدین قرآن و اصول آزادی _ عقیده و حق_ تعیین_ سرنوشت مندرج در قانون اساسی هم ،محلی در عمل نداشت!

شما هم میدانید که همه اتفاقهای زندگی با میل انسان نیست. در فیلم سال 68 مجلس خبرگان رهبری خود شما به صراحت گفتید: " مخالف هستم رهبر بشوم، از نظر شرع و قانون رهبر شدن مشکل دارد. باید خون گریست به حال ملتی که احتمال رهبر شدن من مطرح باشد"!

ولی بر خلاف میلتان و بر خلاف قانون و شرع، شما را رهبر کردند،سی سال است رهبر ماندید، رهبر هستید. صاحب معجزه و مبارک شدید، از غیب برایتان غذا می آید ماشین و چهره تان نورانی است. بر سنگ بنشینید نشیمنگاه تان محل تبرک می شود، محل فرود بالگردتان در سالهای بعد گلباران می شود.به دستبوسی تان می آیند
حتی زنان درجه دار.خلاصه نه به آن نخواستن و نه کار را به اینجا رساندن!

یادم نرفته در فیلم پنهان شده از چشم مردم که ناخواسته  لو رفت در سال گذشته، به قول فردوسی پور ، چه کرد آقای رفسنجانی در مجلس خبرگان رهبری. با یک خاطره،سرانجام و حقوق و آزادی های ملت را انداخت به مخاطره!
خاطره ای از امام گفت؛ راوی خودش، سند خودش، حامی خودش، و همه را ترغیب به پذیرش کرد، والسلام!

دست آخر هم، با یک شنای قورباغه ای، با یک زیر آبی اجباری،
 سرش را کردند زیر آب! رفت جایی که بسیاری را فرستاده بود، تمام!

 اما نسل ما همیشه هم تن به اجبار نداد. در سال 78 و 88 و خصوصا 96 دست به انتخاب آزادی های سیاسی و عقیدتی زد که حکومت با مشت آهنین به دهان نسل ما کوبید!

پاسخ خواسته مسالمت آمیز را اینگونه داد: باتوم زد، اشک آور زد، تهمت زد،قمه زد، گلوله زد، دار زد!

آقای خامنه ای! گناه انتخاب و اجبار هم نسلان تان را به گردن نسل بی گناه ما نیاندازید. شما هم یک انسان( آدم واژه درسته، به این پفیوز دجال انسان گفتن خطاست-من)  معمولی
و زمینی هستید و نه فرازمینی و خاص!(نمیدونستم چنین پدیده ای هم وجود داره!!!-من) باید در
خور اختیارات فراوانتان،فراوان، پاسخگو باشید! که نیستید!

آقای خامنه ای! نسل ما پاسوز شماست! روزگارمان به سیاهی عمامه تان است.
عبایتان را از سرزمینهای همسایه جمع کنید. سرمایه ما را خرج ایدئولوژی_ شیعی خود نکنید. داخل به اندازه کافی اختلاس  و رانت و فساد هست. پا در نعلین بزرگان جهان نکنید. چهل سال در برهه  حساس کنونی در جا زدیم و سر جنگ با جهان داریم ولی  ناتوان از تولید پوشک هستیم و بسیار فقیر بی نان داریم !
---------------------
از قرار نامه اینجا به پایان می رسد.شاید هم نه.نمیدانم.این چیزی بود که در فضای مجازی دست بدست شده و بدستم رسیده بود.



No comments:

Post a Comment