Wednesday, July 31, 2019

#PinkFloyd's#Roger_Waters 
راجر_واترز_از_گروه_سابق_پینک_فلوید#
#on_why_his_fellow_musicians
در_مورد_اینکه_چرا_موسیقی_دانان_همکارش#
#are_terrified_to_condemn_Israel
از_محکوم_کردن_اسرائیل_وحشت_دارند#
---------------------------------------------------------

"آنها از اینکه حرفه شان ویران شود و حشت دارند ..."

واترز در اولین مصاحبه بزرگ خود در انگلستان درباره تعهد خود به فعالیت در هواداری از فلسطینی ها گفت: "تنها پاسخ به بی دی اس این است که یهودی ستیزی ست." "من می دانم زیرا من 10 سال گذشته به نازی و یهودی ستیزی متهم شده ام."

"آرزوی من به ویژه اصرار بر بلند کردن صدا [علیه اسرائیل] بوده است. ما الویس کاستلو ، برایان انو ، مانیک  استریت پریچرز ، من و یک یا دو نفر دیگر هستیم ، اما در آمریکا که زندگی می کنم کسی نیست . با بسیاری از آنها صحبت کرده ام  و مملو از ترس و وحشت هستند."

وی ادامه داد: "اگر آنها چیزی را در ملاء عام بگویند ، بدون شغل می مانند. آنها را نابود می كنند. امیدوارم بعضی از آنها را ترغیب كنم كه نترسند و سر پا بایستن و به ما بپیوندند، زیرا ما به آنها نیاز داریم. ما به طور جدی در این بحث به آنها احتیاج داریم. همانطور که ما به نوازندگان نیاز داشتیم تا به معترضین علیه جنگ بر سر ویتنام بپیوندند. "

واترز برخورد اسرائیل با فلسطینی ها را با آپارتاید آفریقای جنوبی مقایسه کرد. وی گفت: "شیوه برخورد آپارتاید در آفریقای جنوبی با سیاهپوستان ، وانمود می کردند که آنها نوعی استقلال دارند ، دروغ بود."
https://www.independent.co.uk/news/people/roger-waters-pink-floyd-israel-boycott-ban-palestine-a6884971.html
تهیه، ترجمه عنوان و یک سوم مقاله از: پیمان پایدار

About this website
INDEPENDENT.CO.UK
Pink Floyd's Roger Waters on why his fellow musicians are terrified to condemn Israel

No comments:

Post a Comment