Saturday, June 30, 2012


ویدئو- ترانه زیبای آنارشیستی به زبان اسپانیائی
  
http://www.youtube.com/watch?v=dEVx2E_fX2Y&feature=share

سیاه وسیاه هست پرچم من
سیاه وسیاه هست پرچم من
همانگونه که مرا تحریک میکند زنده باد تست
تو را دوست دارم سیاه سیاه  پرچم  
بمانند اسپانیای من در سالهای 30
تو را دوست میدارم سیاه سیاه  سیاه پرچم 


Negra negra es mi bandera
negra negra es mi bandera
como mi provoque viva la testa
te kiero negra negra bandera
como mi españa la de los 30
...
te kiero negra negra negra bandera
 

تو میگی نمیتونی منو دوست داشته باشی زیرا آنارشیستم
 تو میگی نمیتونی منو دوست داشته باشی زیرا آنارشیستم
ولی من میتونم با وجودی که مارکسیستی

 tu dices quie no me kieres por ser un anarkista
tu dices quie no me kieres por ser un anarkista
por que si yo si te kiero aunque marxista

تکرار مصراع بالا

 negra negra es mi bandera
negra negra es mi bandera
como mi provoque viva la testa
te kiero negra negra bandera
como mi españa la de los 30
te kiero negra negra bandera

تومیگی که دولت از ما بعنوان داور حمایت میکنه
تومیگی که دولت از ما بعنوان داور حمایت میکنه
ولی من میخوام آزاد باشم بدون خدا و بدون رهبر/رئیس/دولت

 tu dices que nos proteje como arbitro el estado
tu dices que nos proteje como arbitro el estado
pero yo quiero ser libre sin dios ni amo

تکرار مصراع بالا

 negra negra es mi bandera
negra negra es mi bandera
como mi provoque viva la testa
te kiero negra negra bandera
como mi españa la de los 30
te kiero negra negra bandera

یه کلمه بد هست واسه سرمایه دارها
و همچنین واسه عاشقان هیرارشی و اونم آنارشیسته

 hay una palabra mala para los kapitalistas
tambien para los gerarkas y es anarkista

تکرار مصراع بالا

 negra negra es mi bandera
negra negra es mi bandera
como mi provoque viva la testa
te kiero negra negra bandera
como mi españa la de los 30
te kiero negra negra bandera


تو میگی که غیر ممکنه بشه بدون حکومت زندگی کرد
تو میگی که غیر ممکنه بشه بدون حکومت زندگی کرد
ومن میگم نمیشه این جهنم رو تاب آورد
ومن میگم نمیشه این جهنم رو تاب آورد

 tu dices que no es posible convivir sin un gobierno
tu dices que no es posible convivir sin un gobierno
yo digo que no se puede en este infierno
yo digo que no se puede en este infierno
تکرار  مصراع بالا

 negra negra es mi bandera
negra negra es mi bandera
como mi provoque viva la testa
te kiero negra negra bandera
como mi españa la de los 30
te kiero negra negra bandera
تو میگی در این قرن حزب تو مثل کلیساست
تو میگی در این قرن حزب تو مثل کلیساست
بنظر میاد که تو این سالها بهت فراموشی دست داده
بنظر میاد که تو این سالها بهت فراموشی دست داده

 tu dices que en este siglo tu partido es como iglesia
tu dices que en este siglo tu partido es como iglesia
parece que en estos años te ha dado amnesia
parece que en estos años te ha dado amnesia
تکرار مصراع بالا

 negra negra es mi bandera
negra negra es mi bandera
como mi provoque viva la testa
te kiero negra negra bandera
como mi españa la de los 30
te kiero negra negra bandera
یک شیوه خاصی هست واسه دستور جنایات دادن
یک شیوه خاصی هست واسه دستور جنایات دادن
و این مثل قدرت مافیائی میمونه
و این مثل قدرت مافیائی میمونه

 hay una forma presisa de ordenar atrosidades
hay una forma presisa de ordenar atrosidades
y es siendo como la mafia de autoridades
y es siendo como la mafia de autoridades
تکرار مصراع بالا

 negra negra es mi bandera
negra negra es mi bandera
como mi provoque viva la testa
te kiero negra negra bandera
como mi españa la de los 30
te kiero negra negra bandera...


 ترجمه : پیمان پایدار
APPO/JAIME GUEVARA-BANDERA NEGRA
www.youtube.com
2008 y seguimos en pie de lucha, resistiendo dejaremos de luchar cuando deje de brotar el maiz¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡




No comments:

Post a Comment