Saturday, May 11, 2013

ویزای بهشت
 
منبع ~ عصر ایران
  مدرک زیر که «سند شهادت» نام دارد و به زبان اردو نوشته است ,تأیید
 می‌ کند که دارنده آن اهل بهشت است.
 
فرماندهان طالبان با اعطای مدرک کتبی به شبه‌نظامیان این گروه، آنان را به حملات انتحاری و رفتن به بهشت تشویق می‌کنند. شبه‌نظامیان طالبان در افغانستان و پاکستان معتقدند که با عملیات انتحاری مستقیم به بهشت می‌روند. در اینجا مشکلی پیش می‌آید و آن این است که چه تضمینی برای رفتن عامل انتحاری به بهشت وجود دارد؟ فرماندهان طالبان با اعطای مدرک کتبی به شبه‌نظامیان این گروه، این مشکل را حل کرده‌اند. این مدرک که «سند شهادت» نام دارد و به زبان اردو نوشته است و تأیید می‌کند که دارنده آن اهل بهشت است.
جالب است که فرماندهان طالبان برخی مواقع سند شهادت را پیش از کشته شدن دارنده آن به وی اعطا می‌کنند. سند شهادت در حالی به عاملان انتحاری اعطا می‌شود که بیشتر مواقع قربانیان حملات آنان غیرنظامیان هستند. البته طالبان برای کشتن غیرنظامیان نیز توجیه دارند زیرا به اعتقاد این گروه، شبه‌نظامیان با کشتن غیرنظامیان، عامل رفتن مردم به بهشت می‌شوند.
***************************************

فراموش نکرده ایم که مسیحیت -کاتولیسیسم -غالب بر اروپا در5 قرن پیش (معروف به قرون وسطی) در حقیقت شامل حاکمیتهائی با همین خرافات ارتجاعی مذهبی بودند و این مرحله تعفن آور را سپری کردند.و اینکه در دین  کثیف اسلام هنوز اصلاحات کالوین و لوتر مانندی(پروتستانیسم در اروپا و جدائی دین از دولت ) با مشخصات خاص فرهنگی - ملیتی در کشورهای اسلامی رخ نداده و جناح متعصب و فوق ارتجاعی طالبان مسلک (در افغانستان و پاکستان ) و سلفی ها و وهابی ها(در نیمی از کشورهای عربی )جولان میدهند و جنایات دهشتناکی را مرتکب میشوند (بمانند برادران جانیشان تحت حاکمیت ولایت وقیح در ایران) دقیقا  ناشی از این میباشد. اینکه ما در ایران کی و چگونه بتوانیم با جانیان قرون وسطائی 'حزب الهی' از ریشه تصفیه حساب کنیم و از پایه ساختار جامعه ای انسانی را برپا کنیم فقط و فقط بستگی به مبارزه مستمر و حاد طبقاتی ,هویتی  و فمینیستی(علیه پدر/مرد سالاری و از نوع آنارشیستی آن طبعا) در کنار و ضدیت با حکم اعدام ,عشق به حیوانات و حمایت از محیط  زیست دارد .این تحولات نه سیخکی و نه مکانیکی بلکه با متد دیالکتیک و بر پایه بینشی ماتریالیستی و در روندی انقلابی به مادیت مبدل خواهند شد.
پیش بسوی تسریع کردن این مبارزات در رابطه ای ارگانیک و وابسته بهم.
نابودی دین و مذهب (در تحلیل نهائی) ,در کنار نابودی رابطه کار و سرمایه و ریشه کنی دولت از هر نوع آن
تنها راه آزادی حقیقی بشریت میباشد . هر چیزی غیر از این اصلاحات بورژوا مآبانه خواهد بود.
پیمان پایدار

No comments:

Post a Comment